איך לבחור צלם מגנטים

איך לבחור צלם מגנטים

רוצים לדעת איך לבחור צלם מגנטים? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

צעד אחרי צעד בקלות ויעילות למציאת צלם מגנטים.

בחירת צלם מגנטים צריכה להיעשות בשבלים ויש מספר דברים אותם יש לבדוק לפני שעושים את הבחירה.

הבחירה המושלמת של צלם מגנטים לאירועים תיעשה בשילוב כל דגשים יחד.

לכל אחד קיימות העדפות שונות, יהיו לא מעט כאלו שיעדיפו להתפשר על איכות והעיקר לקבל מחיר זול.

מולם, יהיו אלו אשר לא יהיו מוכנים כלל להתפשר על האיכות כלל ויהיו מוכנים לשלם כל מחיר שנדרש לשם כך.

ניסיון

ישנם לא מעט צלמי מגנטים לאירועיםשהם רק בתחילת דרכם, זה לא מחייב שהם יהיו פחות טובים ויצרתיים מאלו שנמצאים כבר עשרות שנים בתחום. אבל, באופן טבעי הניסיון עושה את ההבדל, צלם מגנטים מנוסה שמכיר את הדינמיקה של האירועים יכול לתת מענה יותר נכון, הוא ידע להתמודד במצבים קיצוניים, להתמודד עם הלחץ ומכיר את הדינמיקה וכיצד יש לתפעל נכון את האירוע.

מחיר

אחד הדברים שמקבלים את המשקל הגדול ביותר בקבלת החלטה הוא המחיר אותו משלמים.

למרות שמחיר צילום מגנטים לא צריך להיות הדבר העיקרי לפיו מקבלים החלטה, עדיין יש לעשות השוואת מחירים.

בדרך כלל, חבילות צילום מגנטים הן שונות בין צלמי המגנטים, יש כאלו שמעניקים עוד אטרקציות יחד עם המגנטים. לכן, אפשר למצוא חבילות יקרות יותר שיכללו בתוכן גם יותר דברים ואפילו יהיו עדיפות.

המחיר בדרך כלל מושפע מהניסיון של הצלם, מאיכות חומרי הגלם איתם הוא עובד ומהמקום ממנו הוא מגיע, כלומר צלם מגנטים מתל אביב שתזמינו אותו לאירוע בחיפה יגבה מחיר יותר גבוה, הסיבה לכך היא שהוא יקח בחשבון את עלויות זמני הנסיעה והדלק ובלאי הרכב.

גם כאשר מדובר על צלם לברית מחיר הוא דבר שיכול להשתנות בהתאם לאותם גורמים.

בכדי למצוא את המחיר הנכון, ראשית יש לדעת בדיוק מהי חבילת צילום מגנטים אותה אתם רוצים, האם אתם מעוניינים בעוד אטרקציות, או שאתם מעדיפים להסתפק בצילום מגנטים בלבד.

איכות המגנט

אם חשבתם שאת איכות המגנט הוא משהו שאפשר לבדוק רק אחרי תקופת זמן, זה ממש לא מדויק!

הדרך לדעת אם אתם מקבלים מגנט איכותי היא האם צלם המגנטים גם מעניק לכם אחריות על המגנט, אם אתם מקבלים תעודת אחריות בכתב על המגנט כמו שאנחנו מספקים לכם, אז תהיו בטוחים שאתם מקבלים מגנטים איכותיים העשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר.

המלצות

בשביל לדעת איך לבחור צלם מגנטים אתם צריכים לבדוק המלצות, אל תהססו לבקש שני מספרי טלפון של לקוחות אחרונים של אותו צלם מגנטים.

בדרך כלל לקוחות שהם מרוצים ונהנו מהשירות ישמחו אפילו לדבר איתכם ולשתף אתכם בחוויה.

לכל צלם מגנטים יש אירועים קודמים, אם הוא מהסס לתת לכם לקוחות שימליצו עליו כנראה שכדאי מאוד לעבור הלאה ולמצוא צלם מגנטים אחר.

את ההמלצות אתם יכולים לאסוף גם מחברים קרובים שלכם שהיה להם אירוע לא מזמן, שאלו אותם על צלם המגנטים ונסו לקבל כמה שיותר פרטים אודותיו והאם הם מכירים צלם מגנטים מומלץ.

הצילום

אל תחשבו שצילום מגנטים זאת עוד אטרקציה, אלו דברים שכבר מזמן השתנו, היום הרבה מאוד כאלו שחוגגים אירוע קטן הופכים את צלם המגנטים שלהם גם לצלם הראשי של האירוע.

זה רק מעיד עד כמה מה שהייה בעבר רק אטרקציה פשוטה הפך להיות משהו הרבה יותר משמעותי ומיוחד.

צילום זאת אומנות, בדיוק כמו מוזיקה וציור, לא כל אחד מתחבר לאותו סגנון מוזיקה, אותו הדבר בדיוק גם בצילום, אתם צריכים למצוא צלם מגנטים אחרי שעברתם על גלריית העבודות שלו ואתם מתחברים לצילום שלו.

חיבור אישי

התמונות זה לא מספיק, צלם מגנטים לאירועים צריך להיות כיפי קליל וזורם.

הרבה מאוד אירועים בתחום המגנטים נסגרים בשיחת טלפון, צלמי מגנטים לא משקיעים יותר מידי זמן בפגישות, הסיבה לכך היא כי רוב הצלמים בתחום הזה עוסקים בו בתור "עבודה שניה" ולצערנו ככה זה גם בא ליידי ביטוי בהרבה מאוד אירועים והשם של אלו שעבורם זאת באמת אומנות והתחום מעט נהרס.

גם אם מדובר רק בשיחת טלפון נסו להפעיל את החושים שלכם ולזהות אם אתם "מדברים באותה שפה" עם מי שנמצא מולכם בקו השני, עד כמה הוא יהיה מוכן לתת מעצמו בשביל שהאירוע שלכם יצליח ויהיה מושלם.

זמן העבודה באירוע

לרוב צלמי מגנטים מגבלים את שעות העבודה שלהם, זה בדרך כלל החל מהשעה 19:30 עד לשעה 23:00, לאחר מכן הם סוגרים את המצלמה ומפסיקים לצלם, מבחינתם האירוע נגמר בשעה 23:00, נסו למצוא צלם מגנטים שילווה אתכם גם לאחר מכן, אם אחד האורחים ירצה מגנט אחרי שעה 23:00 זה יכול להרוס לו את כל החוויה מהאירוע שלכם.

אל תתפשרו על צלם מגנטים שלא נמצא עד סוף האירוע או לכל הפחות עד לשעה 24:00.

גיבוי תמונות לאחר האירוע

צלם מגנטים הוא לא פחות חשוב מהצלם הראשי, גם צלם מגנטים חייב להביא לכם גיבוי לכל התמונות שצולמו.

היום ניתן לגבות תמונות בענן בקלות ואפילו בחינם, אין שום סיבה שצלם יסרב לפתוח לכם תיקייה ושם לשתף איתכם את התמונות. יש צלמי מגנטים שעבורם מדובר על דבר מוגזם, אצלו שיתוף התמונות בתיקיית גיבוי בענן היא דבר בסיסי כחלק מהשירות, כל זה צריך להיות עבורכם עוד דבר שיעזור לקבל את ההחלטה איך לבחור צלם מגנטים.

עיצוב מסגרת בהתאמה אישית

כל אירוע של צילום מגנטים מתחיל במסגרת מעוצבת שתהיה על כל מגנט. בכדי לבחור נכון את צלם המגנטים שלכם אתם חייבים לקבל עיצוב מסגרת בהתאמה אישית, או אפשרות לבחור מתוך מאגר מסגרות קיים.

אל תתפשרו על אותן מסגרות מגנט נדושות שיש כמעט על כל מקרר, בקשו מצלם המגנטים להכין לכם משהו מקורי ומיוחד, כזה שמתאים גם לאופי ולקונספט של האירוע.

איך לבחור צלם מגנטים בזול

איך לבחור צלם מגנטים בזול

בחירת צלם מגנטים היא לא דבר פשוט, אבל מה קורה שאתם רוצים לקבל את כל הטוב הזה ולא לשלם עליו הרבה? הנה כמה דרכים שיעזרו לכם לבחור צלם מגנטים במחיר זול ובאיכות מעולה.

חבילה מצומצמת

היום רוב חיבלות צילום מגנטים הן ללא הגבלת כמות, נסו למצוא צלם מגנטים שיתן לכם חבילת צילום מגנטים מוגבלת עד 350 מגנטים, לאירועים של עד 250 אנשים חבילה כזאת של 350 מגנטים יכולה להספיק בהחלט.

בקשו הנחה

אל תתביישו לבקש הנחה, אנחנו בישראל וזה דבר מקובל, בדרך כלל אתם אפילו תקבלו הנחה או צ'ופר מכל אחד שתבקשו זאת ממנו.

כל צלמי המגנטים כבר רגילים לזה ולכן הם לא יכעסו וידעו שזה חלק מכל שיחת מכירה לתת גם הנחה קטנה.

חפשו קרוב

כמו שהבנתם בחלק העליון של המאמר, אחד הדברים שמרכיבים את המחיר הוא המרחק של צלם המגנטים מהאירוע שלכם, בשביל למצוא צלם מגנטים זול כדאי להתחיל בחיפושים קרובים.

אם האירוע שלכם בתל אביב, חפשו צלם מגנטים מאזור המרכז, גם אם קיבלתם המון המלצות על צלם מגנטים שמגיע מהצפון, נסו לקבל עוד כמה המלצות על צלם שנמצא באזור בו מתקיים האירוע. צלם מגנטים קרוב יכול לחסוך כמה מאות שקלים בהצעת המחיר.

וותרו על דברים

בדרך כלל חבילות צילום מגנטים כוללות כל מיני הטבות ומתנות מפנקות לבעלי האירוע כמו בלוקים מעץ מעוצבים עם תמונה, הגדלות מגנט ועוד, נסו לוותר על כל אלו ותצליחו לחסוך עוד בהצעת המחיר שתקבלו.

זמין 24/7 דילוג לתוכן