איך לבחור תקליטן לאירוע

איך לבחור תקליטן לאירוע

רוצים לדעת איך לבחור תקליטן לאירוע? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירה נכונה של תקליטן מומלץ לאירוע שלכם.

חיבור אישי

בדיוק כמו שאתם בוחרים צלם לברית או כל נותן שירות אחר באירוע שלכם, אתם חייבים שיהיה לכם חיבור אישי.

בשביל לדעת אם אתם מוצאים חיבור אישי עם התקליטן, אין מנוס מאשר לבצע איתו פגישה קצרה, להכיר אותו ולדעת בדיוק לקראת מה אתם הולכים.

בלי חיבור אישי עם נותני השירות באירוע שלכם, הכל יהיה לכם יותר מורכב, למרות שרוב נותני השירותים בתחום האירועים הם נותני שירות מהרמה הראשונה, בשונה מהרבה מאוד תחומים אחרים, עדיין אתם צריכים למצוא את זה שיש לכם איתו את החיבור הטוב ביותר.

יכולת לנהל אירוע

תקליטן הוא זה שמנהל את האירוע שלכם.

הוא חייב להיות כזה שיש לו את היכולות להתמודד עם האירוע, לנגן את המוזיקה הנכונה בזמן הנכון, לדאוג להכניס את הזוג לחופה או כל דבר אחר שאתם רוצים שיקרה באירוע, התקליטן חייב לדעת לבצע אותו על הצד הטוב ביותר.

בחירת תקליטן לאירוע היא לא רק לפי החיבור האישי והיכולת לנהל את האירוע, הבחירה כוללת בתוכה עוד מספר מרכיבים קריטים מאוד.

מחיר הוגן

בחירה נכונה היא גם המחיר הנכון. בשביל למצוא תקליטן במחיר הוגן, אתם צריכים קודם כל לחפש קרוב. בדיוק כמו כל נותן שירות אחר התקליטן לוקח בחשבון בהצעת המחיר שלו את עלויות וזמני הנסיעה.

אם האירוע שלכם בחיפה, כדאי לחפש תקליטן בחיפה מאשר תקליטן שמגיע מאזור הדרום, ככה באופן טבעי תצליחו לקבל הצעת מחיר יותר משתלמת.

מחיר של תקליטן לאירוע נע החל 800 ש"ח לתקליטן לאירוע יום הולדת קטן ויכול להגיע עד אלפי שקלים כאשר אתם בוחרים תקליטן לחתונה.

הבנה של הקהל והאירוע

תקליטן מקצועי חייב להבין את סגנון האירוע, אם מדובר על חינה למשל, הוא חייב לנגן שירים שמתאמים לאופי של האירוע, שירים מסורתיים של העדה ועוד.

אם מדובר על חתונה למשל, באירוע כזה חייב לנגן את המיינסטרים הקבוע שיש בחתונות, ובנוסף להבין לאיזה שירים הקהל יותר מתחבר ולפי זה להמשיך ולנהל את האירוע, הוא חייב להיות גמיש ולא להיות מקובע על רשימת שירים.

מפגש מוזיקה לפני האירוע

יש לכם שיר שאתם חייבים באירוע? יש משהו שאתם מתכננים, או שיש שיר חופה שעליו אתם לא מוכנים לוותר, בשביל זה אתם חייבים לקיים מפגש מוזיקה עם התקליטן שלכם.

במפגש המוזיקה אתם תשבו, תבינו מה השירים שחשובים לכם, יש מקרים בהם הזוגות מגיעים משני עדות מסורתיות שונות, במקרה כזה התקליטן צריך לדעת ולנווט את השירים באירוע שיתאימו לשני העדות, לעשות שילוב ולתת לכל אחת מהן את הבמה שמגיעה לה, זאת בכדי לתת חוויה נעימה לכל האורחים שמגיעים לאירוע.

זמין 24/7 דילוג לתוכן