אירוע בר מצווה קטן

מגנטים לבת מצווה

בר מצווה הוא אירוע מאוד משמעותי, עבור כל בני המשפחה וכמובן, עבור חתן השמחה. זה לא סתם שביהדות בחרו לציין את רגע הבגרות ברגע הזה, באירוע בר המצווה, אנחנו מדברים באמת על הרגע בו הילד הקטן שלנו כבר לא כזה קטן, פתאום הוא גדול, בעל דעות משלו, בעל יכולות, מי שיכול לבטא את עצמו בעולם הגדול, אירוע בר מצווה הוא ההזדמנות לבטא אולי באופן הכי אישי ואינטימי את הרגשות של בני הבית כלפי המאורע הזה, זה גם הזמן של בעל השמחה לבלות עם החברים ועם המשפחה וליהנות מתופעות הלוואי של האירוע כמו מתנות מהחברים ובני המשפחה. 

למה דווקא אירוע קטן? אנחנו מאמינים כי השנתיים האחרונות בהן מגיפת הקורונה לימדה את כולנו שיעור גדול בהסתגלות, כולנו למדנו עד כמה זה יכול להיות משמעותי לקיים אירוע קטן. גם אם מדובר על אירוע מצומצם, אנחנו למדנו שדווקא הצימצום הזה הוא מה שמאפשר לנו להיות הרבה יותר יצירתיים, לחשוב על רעיונות מקוריים ובעיקר, לאפשר לילד לחגוג עם מי שבאמת חשוב לו. בלי החברים של ההורים שהוא לא מכיר ובלי כל מיני קרובי משפחה לא מוכרים, רק בני המשפחה הקרובים והחברים הטובים. 

איזה תוכן ניתן ליצוק אל תוך בר מצווה כדי להפוך אותו משמעותי

אירוע בר מצווה קטן הוא באמת אירוע מעט מורכב במובן הזה. שכן אנחנו מדברים על מה שהוא הרבה פעמים אירוע בו צריך לגשר על פערי דורות מסוימים, לאפשר לילד להתבטא מצד אחד אבל לעשות משהו בכל זאת יהיה משמעותי. באותה נימה אנחנו כמובן מדברים על אירוע שצריך להתאים אמנם למבוגרים, אבל אי אפשר לצפות משורה של מתבגרים לעשות כאילו הם נהנים מנאומים שלא מסתיימים. אבל האמת היא שהכל בר פיתרון. 

מה הדברים שבכל זאת יכולים לעורר קשב באופן יצירתי 

  1. מופע משותף: ללא כל ספק מופע משותף הוא תמיד רעיון מוצלח. מופע משותף יכול להיות משהו שבני המשפחה הכינו, יכול להיות של אמן חיצוני בכל תחום שהוא ועוד. מופע, וודאי כזה הכולל שיתוף פעולה מצד הקהל הרבה פעמים מעורר לא מעט קשב וניסיון לקחת חלק בקרב הקהל. 
  2. אוכל טוב ומסיבה: אוכל וריקודים הם משהו אוניברסלי, אתה לא צריך להיות אדם מיוחד כדי לאהוב אוכל טעים וריקודים סוערים. חשוב מאוד לעודד את החלקים הללו כדי שבאמת כולם ירגישו שיש להם מקום ושהם נהנים. 

אירוע קטן מוריד לחץ מבני המשפחה ומבעל השמחה

היתרונות של אירוע קטן עבור בר מצווה לא נגמרים. זה נכון שמדובר גם על אירוע הרבה פחות בזבזבני וכזה שמאפשר לקיים אותו בצורה הכי פשוטה שיש. אבל, יתרה מזאת, אירוע קטן הוא בעיקר מה שמוריד את הלחץ גם מבעל השמחה שיכול להסתכל על אלו שהיו שם לפניו, בר מצווה היא תמיד אירוע קצת מרגש עבור מי שבקושי סיים את כיתה ח'. 

אירוע קטן מאפשר לילד להתבטא, לכם ההורים לשחרר, מה שהופך את האירוע פשוט נעים ונחמד הרבה יותר. 

זמין 24/7 דילוג לתוכן