גודל מגנטים לאירועים

גודל מגנטים לאירועים

גודל מגנטים לאירועים הוא דבר מהותי מאוד, יש כמה דגשים שחייבים להכיר על גודל המגנט באירוע שלכם.

ראשית, יש להבין כי המגנטים מודפסים באמצעות 2 סוגים של מדפסות עיקריות, מדפסות פלוטר שבהן מזינים דפי פוטו בגודל A4, ומדפסות העובדות על ריבון שאלו הן המדפסות הטרמיות.

את דף A4 חותכים לכמה גדלים בהתאם להגדרות הדפסה שבוחרים.

כמו שכבר ידוע לכל צלם מגנטים מחיר משלו, דבר עיקרי נוסף שמשפיע על המחיר הוא הגדול של המגנטים.

יש הרבה צלמי מגנטים לאירועים שמדפיסים על כל דף A4 מספר של 9 מגנטים למרות שהמגנט הבסיסי והסטנדרטי צריך להיות 8 מגנטים בכל דף A4, אמנם מי שלא נמצא בתחום ומכיר אותו היטב לא יצליח לזהות את ההבדל בגודל של המגנטים באופן מיידי, אלא רק אחרי שיגיע לבית וישים את המגנט שהוא קיבל מול המגנטים האחרים שיש לו בבית ויבין שהמגנט יותר קטן.

מגנט סטדנרטי – 7.5*10 ס"מ

המגנט הסטנדרטי בגודל של 10 ס"מ על 7.5 ס"מ זה המגנט שכולם מכירים, לתוך כל מגנט כזה מוסיפים גם מסגרת מעוצבת שהיא חלק מההדפסה של התמונה, המטרה שלה היא גם לתחום את התמונה וגם אפשרות להוסיף כיתוב.

המגנט בגודל הזה נוצר כאשר לוקחים דף בגודל A4 ומחלקים אותו ל 8 מגנטים.

מגנט כפול – 20*15 ס"מ

מגנט בגודל כפול הוא בגודל של 15 ס"מ על 20 ס"מ, במקרה הזה במקום להדפיס 8 מגנטים בכל דף A4 מדפיסים 4 מגנטים.

בדרך כלל מגנטים אלו הם לאירועים שאנשים רוצים לקבל מגנטים ממש מרשימים ומיוחדים.

באירועים כאלו צלם המגנטים צריך להגיע עם 2 מדפסות מהסיבה שכמות הדפים של מדפסת יכולה להוציא בפרק זמן קצר של אירוע היא מוגבל, בכדי להתגבר על זה הוא חייב לעבוד עם 2 מדפסות להפיק כמות גדולה של מגנטים שתספיק לכולם.

מגנט פולארויד – 10*10 ס"מ

אלו מגנטים בסנון פולארויד כמו שאנו מכירים בעבר את תמונות הפולארויד.

כאן מדפיסים 6 מגנטים על כל דף A4, והנראות של המגנט היא שונה, הוא מרובע והמסגרת היא בחלק התחתון לבנה ועבה ואילו בכל יתר המסגרת היא לבנה ודקה יותר.

מה חשוב לדעת על מגנט פולארויד : רגע אחד לפני שאתם בוחרים מגנטים פולארויד לאירוע שלכם חשוב להבין שאתם לא רק מקבלים מגנטים בצורה שונה, בשביל להכין מגנטים פולארויד חייבים לעבוד עם דפי פוטו מסוג לוסטר ומדפסת פלוטר מקצועית, אחרת אתם רק מקבלים מגנט ששינו לו את הצורה ולא באמת מגנטים בסגנון פולארויד. מגנט פולארויד צריך להיות גם בנראות ובתחושה שלו כמו הפולארויד המקורי ולא עוד מגנט פשוט עם ציפוי למנציה.

הגדלות מגנט A5

הגדלות מגנט A5 אלו הגדלות שבדרך כלל מקבלים במתנה על כל חבילת מגנטים שסוגרים, יש כאלו שנותנים בדרך כלל לכל הפחות 6 הגדלות אבל מינימום הגדלות שנהוג לקבל בכל חבילת צילום מגנטים ללא הגבלה היא 4 הגדלות.

הגדלות מגנט A4

אלו הגדלות המגנט הגדולות ביותר שניתן לקבל, כאן מדפיסים תמונה מיוחדת משפחתית בדרך כלל על דף שלם.

מחירי מגנטים לפי גדלים וחבילות

אחרי שהכרתם את הגדלים הבסיסים של מגנטים לאירועים, חשוב להבין שלכל גודל יש את המחיר שלו.

את המגנטים הגדולים באמת של A5 בדרך כלל נהוג לתמחר לפי יחידה וזה בעלות של כ-10-15 שקלים לכל מגנט ואז מכפילים במספר המגנטים שמבקשים, בדרך כלל המחיר יכול לרדת ככל שלוקחים כמות יותר גדולה של מגנטים.

מגנטים בגודל A4 אלו מגנטים ממש גדולים, למרות שלא נתקלתי עדיין אחרי המון אירועים ושנים בתחום במישהו שהזמין צילום מגנטים לאירוע בגודל A4, עדיין היו אירועים בהם ביקשו מגנט גדול לכל עובד באירועי חברה, אבל גם זה הסתכם בכמה עשרות מגנטים כאלו. במקרים כאלו המחיר יהיה החל מ 20 ש"ח לכל יחידה ויכול להשתנות בהתאם לכמות המגנטים.

גודל מגנטמחירמידע נוסף
7.5*10 סטנדרטהחל מ 590 ש"ח לחבילת מגנטים ללא הגבלה.המגנט הרגיל שכולנו מכירים, המחיר שלו משתנה בהתאם לאיכות החומרים, איכות הצילום.
10*10 פולארוידהחל מ 890 ש"ח לחבילת מגנטים ללא הגבלת כמות.המחיר נגזר מכמות חומרי הגלם הרבה שיש יותר מאשר מגנטים רגילים, הצורך לעבוד עם פלוטר וחומרי גלם יקרים מאוד.
15*20 מגנט כפולהחל מ 1000 ש"ח לחבילת מגנטים ללא הגבלה.המגנט הכפול והגדול, מגנט מרשים במיוחד מתאים לאירועי יוקרה ולאנשים שרוצים באמת לפנק את האורחים באירוע שלהם.
זמין 24/7 דילוג לתוכן