דברים שכדאי לדעת על צילום ברית

צלם לברית במרכז

יש לא מעט דברים שכדאי לדעת על צילום ברית מילה, היום יותר מתמיד תחום הצילום הפך להיות שנוי במחלוקת. הסיבה העיקרית לכך היא טכנולוגית הצילום שקיימת לכל אחד מאיתנו בהשיג יד בטלפון הנייד.

למרות כל הטכנולוגיה והיכולות של כל אחד להפוך להיות צלם באמצעות המכשיר הנייד שלו, עדיין צילום הוא לא רק לתעד את מה שקורה במהלך האירוע.

בשביל לתעד את כל מה שקורה אפשר פשוט להציב מצלמת אבטחה, צלם לברית שהוא מקצועי יודע להביא רגש בתמונות, הוא יודע למצוא קומפוזציות נכונות ולהצליח לקלוט את הרגעים המיוחדים שקורים במהלך האירוע. לא רק לצלם את טקס ברית המילה, אלא גם להעיף לרגע מבט, להסתכל על האמא שנמצאת שם מאחורה ומתפללת לשלום הילד, אלו הרגעים המיוחדים שצלם מקצועי צריך לדעת למצוא, אלו רגעים שגם הטלפון עם המצלמה המתקדמת ביותר לא יכול לצלם.

אם ברצונכם לערוך טקס ברית מילה ותמונות, עליכם למצוא צלם מקצועי המציע את השירות. מציאת צלם מקצועי היא לא משימה פשוטה. בכדי למצוא צלם מגנטים מקצועי צריכים לפני הכל לבדוק המלצות, לדעת מול מי אתם עומדים ולוודא שאכן אתם עושים את הבחירה הנכונה.

כל צלם לברית צריך לעשות הכנה קצרה ללקוחות שלו בשיחת הטלפון הראשונה, צלמים רבים נוהגים להפוך את שיחת הטלפון עם הלקוח לסוג של מוקד מכירות שהם צריכים לסגור עסקה.

אני רואה את הדברין אחרת, אני יודע שברית הוא אמנם אירוע יותר קטן ואינטמי, אבל בכל זאת ככל שמגיעים יותר מוכנים אפשר בזמן הקצר של הברית להצליח ולצלם כמות גדולה של תמונות וגם תמונות מיוחדות למזכרת של כל המשפחה.

אלו הדברים שכדאי לדעת לפני שסוגרים עם צלם לברית :

  • אל תתביישיו ותרגישי בנוח – אתם יכולים להרגיש בנוח בכל שלב באירוע לפנות אל הצלם שלכם ולבקש ממנו לצלם אתכם, לסמן לו ולהראות לו אם יש משהו שאולי הוא לא ראה וחשוב לכם לתעד, תעדכנו אותו לגבי תמונות חשובות שאתם חייבים שיהיו לכם באלבום, כל הערה או בקשה שיש לכם, פנו אל הצלם שלכם מבלי להסס.
  • היו בטוחים לגבי גופכם ועצמכם – במיוחד לנשים אחרי לידה, זהו מצב מאוד מוכר שאישה לא מרגישה תמיד נוח עם הגוף אחרי ליד. צלם מגנטים מקצועי לברית ידע כיצד לצלם בצורה שתחמיא לאישה בכל תמונה.
  • זה יהיה שווה את זה כי זה יהיה תמונות מיוחדות לשמירה – הרבה פעמים אנשים מקבלים החלטה לוותר על צילום הברית שלהם בגלל שיקול כלכלי. בשום אופן אל תוותרו על תיעוד של כאלו אירועים מיוחדים. אמנם עכשיו העלות היא כמה מאות שקלים, אבל בעתיד כל ההשקעה הזאת תהיה שווה את זה מכיוון ותהיה לכם מזכרת מיוחדת מהאירוע.
  • פשוט תהנו מרגעי הצילום וודאו שאתם עם החיוך למצלמה – רגעי הצילום הם החוויה שלכם באירוע, הם מה שיגרום לכם להינות ולתעד את הרגעים בהם אתם נהניפ. נסו להינות בכל שלב מהצילומים.
  • היו עצמכם והביעו את הרגשתכם מכיוון שרגשותיכם יבואו לידי ביטוי בתמונות – צלם מקצועי מביא את הרגש לידי ביטוי בתמונות. חושבים שרק צלם חתונות מנוסה הוא זה שמביא את הרגש לידי ביטוי כי יש מה לצלם וזה אהבה של בני הזוג, ההתרגשות ועוד. אבל גם באירועים קטנים כמו ברית מילה יש המון רגש. הזוג הופך למשפחה או שהמעגל המשפחתי מתרחב, אלו באמת הדברים המיוחדים של להביא חיים לעולם.

לסיכום

כמו שאתם מבינים יש דברים שכדאי לדעת על צילום ברית, אלו הדברים שצלם מקצועי מכין אתכם אליהם. אם אתם רואים שאתם יוצרים קשר עם צלם וכל מה שקורה בשיחה הוא רק מכירה של השירות שלו, כדאי מאוד למצוא מישהו שגם יכין אתכם לאירוע, יסביר לכם בדיוק מה קורה בכל שלב ואיך כדאי להתנהל בכדי שהתמונות וכל האירוע יהיו מושלמים.

זמין 24/7 דילוג לתוכן