הדרכים להשגת האף המושלם לתמונות האירוע

הדרכים להשגת האף המושלם לתמונות האירוע

כל הדרכים להשגת האף המושלם לתמונות האירוע

אחוז האנשים שלא מרוצים ממראה האף שלהם הוא יותר גבוה ממה שחשבתם, והאמת היא שהסיכוי לפגוש מישהו שאוהב את מראה האף שלו במאת האחוזים, הוא סיכוי קטן ביותר. ובכל זאת המון אנשים לא פונים לעזרה מסוימת, או לפתרון אמיתי, רק מהחשש של הכאב או התוצאה שתראה לעין. אז אם אתם נמצאים באותה הסירה ובכל זאת מעוניינים להשיג מראה אף מושלם לתמונות האירוע שלכם, הנה כל הדרכים לעשות זאת וכל מה שצריך לדעת עליהן.

אשליה אופטית – קונטור

אם אתם לא מעוניינים לבצע שינוי באף שלכם, אך בכל זאת רוצים שהוא יראה טוב יותר בתמונות האירוע, תמיד תוכלו להיעזר בקונטור. קונטור היא שיטת איפור שנועדה לפסל את הפנים וגם את מבנה האף, במטרה להצר אותו ולגרום לו להיראות קטן יותר ומפוסל יותר מהרגיל. השיטה מתבצעת באמצעות הצללות של אזור האף בצידו וגם בחלק של פונפון האף, לצד הארות של החלק האחרים. השיטה בעצם גורמת לאשליה אופטית, שנראית כאילו האזור המוצלל הוא נמוך וקטן יותר, והאזור המואר הוא גבוה או חד יותר, ובעזרת אלה משתמשים לפיסול האף.

את ההצללות וההארות מבצעים באמצעות תכשירי איפור מסוג פודרה (אבקתיים), או מסוג קונסילר (קרמיים), והדבר הכי חשוב הוא לטשטש את האזור בהדרגה, כדי שזה יראה כמה שיותר טבעי, אך שהתוצאה עדיין תעבור דרך המצלמה. כיום יש המון סרטוני הדרכה ברשת, שיוכלו לעזור לכם להבין יותר טוב איך להשתמש בשיטה הזאת, ובכל זאת אם תרצו עזרה מקצועית, תמיד אפשר לפנות למאפר/ת שיעשו זאת עבורכם.

פיסול אף באמצעות יחס הזהב

יחסם הזהב בעצם אידיאל היופי והוא בא לידי ביטוי כמעט בכל דבר שמשדר אסתטיקה, החל מקוסמטיקה, רפואה אסתטית, אומנות, צילום, עיצוב ועוד. גם כשמדובר באף, יש לקחת בחשבון שיחס הזהב חשוב לחלוטין, ובשיטה המדוברת של פיסול אף ניתן לראות זאת בצורה הטובה ביותר. מדובר בשיטה שמתקנת אפים קטנים, מה שאומר שלא כל אף קטן הוא אף יפה ולכן יחס הזהב נכנס לתמונה, על מנת להבין איזה גשר אף מתאים למבנה הפנים של אותו המטופל, איזה מבנה קצה אף ועוד.

השיטה משתמשת בחומרי מילוי ובעזרתם מתבצע פיסול של האף, באזורים שדורשים תיקון אסתטי. הטיפול מתבצע בליווי של חומרי אלחוש והוא ללא כאבים, לא צלקות ולא מצריך זמן החלמה. באמצעות השיטה הזו ניתן ליישר את האף, לתקן מראה של גבנון בגשר האף, ליצור מראה של אף צר יותר, ליצור מראה של אף מורם יותר ועוד. כמו שניתן להבין השיטה מתאימה לאנשים בעלי אף קטן, שמעוניינים בשינוי מינורי, שרק יתקן את מראה האף שלהם. לכן בעבור אלה שמעוניינים לתקן עצם גדולה, או לסדר מבנה נחיריים ועוד, ניתוח הוא הדרך היחידה עבורם.

הפתרון האולטימטיבי – ניתוח אף מסורתי

מבים כל הדרכים להשגת האף המושלם לתמונות האירוע כמובן שהפתרון הכי אידיאלי הוא ביצוע של ניתוח אף מסורתי. באמצעות הניתוח ניתן לשייף את העצם של גשר האף, להקטין את המבנה שלו, ובעצם לעשות כל שינוי שיעלה על רוחכם. קחו בחשבון שלאחר ניתוח אף יש החלמה ארוכה, ולעתים גם לא קלה כלל, שמלווה בהמון כאבים, משככי כאבים, כמה לילות ללא שינה והחלפה תמידית של תחבושות. בנוסף המראה של המטופל לאחר ניתוח אף יכול להיות קצת מלחיץ, מהסיבה שהפנים נראות ממש חבולות, מופיעים סימנים של שטפי דם סביב שקעי העיניים ובצידי האף, ולאלה לוקח כמה שבועות עד שהם עוברים.

לכן אם אתם מתכננים ניתוח אף לפני אירוע, קחו בחשבון שייקח לכם זמן להחלים, וחשוב שתתייעצו עם הרופא המנתח שלכם לגבי זמני ההחלמה ומתי הכי נכון בעבורכם לקבוע את הניתוח, כדי להגיע לאירוע במראה נורמאלי. לגבי תוצאה סופית של ניתוח אף, היא מתחילה להופיע לאחר חצי שנה – שנה, כאשר כל הנפיחות באזור יורדת והאף מתקבע.

אם החלטתם שאתם ניגשים לבצע ניתוח אף, תוודאו שאתם בוחרים ברופא מומחה, שמוכר בהתאחדות הרופאים תקבלו המלצות עליו, ותחקרו טוב לפני שאתם בוחרים בו. כיום המון ישראלים בוחרים לטוס לטורקיה, לבצע את ניתוח האף שלהם שם, בעיקר בגלל מחיר ותוצאה, ובכל זאת יש להיזהר מרופאים לא טובים – תזכרו שלא כל מה שרואים במדיה הוא אמיתי ונכון.

זמין 24/7 דילוג לתוכן