החשיבות של אולם לאירועים עסקיים


אירוע עסקי מהווה את הטיימינג האולטימטיבי להרשים את הלקוחות, השותפים האסטרטגיים, מתעניינים או עובדי החברה.
בין אם מדובר בהשקה של מוצר חדש או שירות ייחודי, מפגש לחשיפתה של תוכנית שיווקית או אירוע פירגון ללקוחות – המטרה היא להפיק אירוע מוצלח שיתרום לתוצאות העסקיות.

עסקים עושים במקום הנכון
תכנון של אירוע עסקי כולל הכנות רבות ומגוונות מבחירת הקונספט הנכון לאירוע דרך גיבוש רשימת המוזמנים לפי קהל היעד המועדף ועד סגירה עם ספקים ואנשי מקצוע כמו צלם מגנטים, שייקחו חלק בפעילות ובתוכנית האומנותית.
בחירתו של אולם לאירועים עסקיים הוא נקודת הפתיחה להפקת אירוע עסקי והמקום בו החזון שלכם יהפוך למציאות.
חשוב לבחור מקום שישדר את הרושם שתרצו להעביר למשתתפים: מכובד, מושקע, חדשני.
אולם איכותי בסטנדרטים גבוהים, שיגרום לאורחים להרגיש שהשקיעו בהם ובחרו עבורם את הטוב ביותר ושהחברה שבחרה אולם כזה הינה חברה רצינית.
אתם בוודאי רוצים שהמוזמנים יופתעו ויתרגשו מהמקום, מיופיו, מהקולינריה, מהטכנולוגיה המתקדמת והאטמוספירה של המקום.
אופיו וחזותו בהחלט ישפיעו על מידת ההנאה שלהם ועל החוויה הכוללת מהאירוע וכן על הזיכרון שלהם ביחס לחברה שארגנה ועומדת מאחורי האירוע העסקי.

כיצד תבחרו את האולם הנכון לאירוע עסקי ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים אולם?

מפגש אטרקטיבי לכולם
הלוקיישן הנבחר קריטי לאחוז ההגעה של האורחים וכדאי לבחור מלכתחילה אולם לאירועים עסקיים במרכז באזור גיאוגרפי מבוקש, קרוב לערוצי תחבורה מרכזיים ושניתן להגיע אליו מכיוונים שונים.
רצוי ליד נתיבי תחבורה מהירים עם אמצעים זמינים כמו רכבת, אוטובוסים, מוניות שירות וחניונים מאורגנים בקרבת מקום לבאים עצמאית ברכב פרטי.
מעבר לכך, בדקו את המוניטין של המקום: חוות דעת והמלצות של בעלי אירועים עסקיים אחרים שקיימו אירוע דומה לזה שלכם ומה הם חושבים על ההתנהלות של הצוות והמקום.

התאמת האולם לאירוע עסקי
חשוב לוודא מראש שהמקום באמת יוקרתי ומרשים בסיור פיזי באולם ושהוא אכן ערוך לאירועים עסקיים במיוחד מהסוג שאתם מתכננים.
ראשית, מידות האולם וגודלו ביחס לכמות המשתתפים, כדי שיהיה נוח ונעים לכולם, הימנעות מצפיפות תוך שימת דגש על מרחב תנועה.
שנית, שהאולם מצויד בטכנולוגיה המתקדמת אשר חיונית לתוכנית האומנותית כמו מקרנים להצגת מצגות או קליפ תדמיתי, מערכת מולטימדיה, סאונד איכותי, אפקטים של תאורה ליצירת האווירה המבוקשת בכל רגע נתון.
ישנם אולמות שמגדילים לעשות והקצו בשטחם גם חלל ייעודי להרצאות, כך שאם אתם משלבים בכנס או באירוע העסקי הרצאות – תיהנו ממקום שמותאם לכך מלכתחילה. משלבים בין הנאה לעסקים – שדרוגים לאירוע
בדקו מה האולם מציע לכם ולאורחים מבחינת שדרוגים לחוויה הכוללת. כמו למשל, הנושא הגסטרונומי שבהחלט משחק תפקיד חשוב בהעצמת ההנאה.
האם מדובר בשף שמנצח על החגיגה, קונספט של מטבח פתוח טרנדי שמאפשר למשתתפים לחזות במו עיניהם בתהליך היצירתי של הרכבת המנות והגשתן, הקפדה על חומרי גלם טריים ועונתיים, מטעמים מיוחדים ומעניינים בפרזנטציה מרשימה ופוטוגנית.
במקביל התייחסו גם לעיצוב של המקום להתאמתו לתוכנית של האירוע. למשל, אזור סגור מקורה לצד גן תבלינים קסום, שיאפשר לאורחים להירגע או ליצור ביניהם אינטראקציה גם באוויר הפתוח או זרימת האירוע כך שקבלת הפנים תתחיל בחוץ והמשך האירוע ייערך בפנים.
בדקו אם למקום גם יש מעין טרקלין להתרווחות נינוחה בין חלקי ושלבי האירוע, המתנה למרצה שיגיע או לנאום של המנכ"ל והזדמנויות לנטוורקינג באווירה בלתי מחייבת.
לפני שסגרתם, התייחסו לזמינות האולם במועדים האפשריים לקיום אירוע עסקי, כיוון שיש חשיבות רבה לטיימינג בו מתקיים אירוע עסקי וכן לתמחור ביחס לתקציב הנתון וליחס אישי ואדיב מצד הצוות ללוות אתכם בהפקת האירוע.

זמין 24/7 דילוג לתוכן