חבילות צילום מגנטים לברית

חבילות מגנטים לברית

מחפשים חבילות צילום מגנטים לברית ולא יודעים איזה חבילה לבחור?

או שאתם בכלל לא יודעים איזה חבילות צילום קיימות?

הכנו לכם רשימה של חבילות צילום מגנטים הנפוצות ביותר, מה תקבלו בכל חבילה וכמה היא תעלה לכם.

אבל רגע אחד לפני שנצלול לחבילות הצילום הקיימות והמחירים, חשוב להבין שלכל צלם מגנטים מחיר משלו, המחירים אותם אנו מציגים יכולים לתת לכם הערכת סדר גודל אבל מדובר על תחום שאין לו מחירון מדויק וכל צלם מגנטים יכול לקבוע את המחיר שלו.

החבילות הנפוצות ביותר לצילום מגנטים לברית הן :

  • צילום סטילס בלבד.
  • צילום סטילס + מגנטים.
  • צילום סטילס + מגנטים + וידאו לטקס הברית.
  • צילום סטילס + מגנטים + וידאו + אלבומים.

צילום סטילס בלבד

חבילה זאת היא הבסיסית ביותר, מדובר על חבילה שכוללת בתוכה רק צילום תמונות סטילס. החבילה הזאת בדרך כלל נמכרת במחיר של 390 שקלים חדשים עד 550 שקלים חדשים.

מה שקובע את המחיר בדרך כלל זה עד כמה הצלם מנוסה ומקצועי וכמובן גם האגו שלו כמה הוא רוצה למכור את השירות שלו, בנוסף מה שקובע את המחיר הוא המרחק של הצלם מהאירוע, כלומר אם מדובר על צלם מגנטים שמגיע מאזור המרכז לאירוע בדרום, הוא יקח בחשבון בהצעת המחיר שלו את עלויות וזמני הנסיעה. רק התוספת של עלויות נסיעה והזמן של הנסיעה יכולה בקלות להוסיף למחיר עו 100-150 שקלים חדשים.

חבילת צילום סטילס בלבד יכולה להתאים לאירועים קטנים וקצרים. כמובן שזאת החבילה המתאימה ביותר לצילום ברית. אם אתם רוצים לקחת את זה צעד קדימה, בואו להמשיך ולקרוא על החבילה הבאה שקיימת.

צילום סטילס + מגנטים

אפשר להגיד שזאת החבילה הנפוצה ביותר.

מבין המון חבילות הקיימות לצילום ברית מילה, חבילת מגנטים לברית בתוספת צילום סטילס היא השדרוג הכי טוב שיש.

תעשו לרגע את החשבון שרק צילום מגנטים יעלה לכם 500 שקלים חדשים לכל הפחות, אם אתם לוקחים חבילה שכוללת גם צילום סטילס וגם צילום מגנטים, אתם יכולים למצוא המון צלמי מגנטים שמוכרים את השירות הזה בעלות של בין 600-750 שקלים חדשים.

זאת חבילה הכי משתלמת כי אתם מקבלים כאן גם צילום של האירוע שיכול לעלות לכם לכל הפחות 500 שקלים חדשים אם מדובר על צלם ממש מקצועי, בתוספת של 200-250 שקלים חדשים גם להנות ממגנטים למזכרת.

גם לכם וגם לאורחים שלכם שיהנו ממזכרת מיוחדת של צילום מגנטים מעוצבים באירוע.

צילום סטילס + מגנטים + וידאו

בדיוק כמו החבילות הקודמות, כאן מדובר על חבילה שכוללת בתוכה את כל מה שיש בחבילות הקודמות ומשלבת בתוכה בדרך כלל גם צילום וידאו לטקס הברית.

העלות של החבילה הזאת היא כ 900-1100 שקלים חדשים. החבילה הזאת מתאימה לאנשים שממש חשוב להם לתעד את טקס הברית גם בוידאו ולא רק כמה תמונות סטילס.

מדובר על חבילה שהעלות שלה היא נמוכה מאוד אבל יחד עם זאת היא מביאה את כל מה שאתם צריכים לברית.

בדרך כלל לא נהוג לבצע עריכות של הוידאו בחבילה הבסיסית הזאת של הוידאו.

חבילות וידאו עם עריכות יכולות להגיע לסכומים הרבה יותר גבוהים לפעמים גם למחיר של 2500 שקלים חדשים, אבל כאן מעבר לוידאו בטקס הברית בלבד, אתם יכולים לקבל גם צילום וידאו לכל אורך האירוע.

צילום סטילס + מגנטים + וידאו + אלבומים

אותה חבילה רק שהפעם אתם גם תקבלו אלבומים מעוצבים.

כל מה שיש בחבילות הקודמות בתוספת אלבום תמונות.

היום כבר לא נהוג לתת אלבומי "כיסים" כלומר אותם אלבומים שמכניסים אליהם תמונה, אלא אלבומים דיגיטלים מיוחדים.

העלות של חבילה כזאת היא החל מ 1500 ש"ח ויכולה לעלות בהתאם לכמות האלבומים, גודל האלבומים ועוד אלמנטים שיכולים להשפיע על המחיר.

זמין 24/7 דילוג לתוכן