טיפולים אסתטיים לגבר לפני החתונה

טיפולים אסתטיים לגבר לפני החתונה

ישנם מספר טיפולים אסתטיים לגבר לפני החתונה שכדאי להכיר בשביל להיראות נהדר ביום החתונה

טיפוח, בכל מה שקשור לעולם הגברי, היא כבר ממזמן לא מילה גסה, והיום ניתן לראות יותר ויותר גברים מודעים לחשיבות הטיפוח שלהם ולצד זה גם חברות קוסמטיקה שמשיקות קו מוצרים לגבר, עקב הביקוש הגבוה. אז כמובן כשמדובר ביום החתונה של גבר מסוים, אין ספק שהוא ירצה להיראות נהדר ואפילו עוד יותר מטופח ומגונדר מבדרך כלל. אז אם חשוב לך להראות בגרסה הכי טובה של עצמך ביום הזה, ואתה לא יודע מאיפה להתחיל, הנה רשימה של טיפולים אסתטיים שיבטיחו שתראה נהדר ביום החתונה שלך.

הסרת שיער

הסרת שיער לגברים הפכה מאוד נפוצה בשנים האחרונות ויותר גברים כבר לא מוכנים להתפשר על שיער גוף שמפריע בכל מקום. מעבר לעובדה שזה נראה מבולגן, מפוזר ולא אסתטי, שיער מביא אתו גם זיעה שמובילה לריח רע וזה הדבר האחרון שתרצו בחתונה שלכם. לכן זה הזמן לגשת למכונות הטיפוח לגבר, ולהיפטר מהשיער העודף שמבצבץ דרך החולצה וגורם לכם לעיגולי זיעה בכל מקום. שיטות הסרת השיער היום מגוונות ותוכלו לבחור בהסרה חד פעמית באמצעות שעווה, או אפילו בהסרה קבועה באמצעות טיפולי הסרת שיער בלייזר. הבחירה היא שלכם והכל שאלה של אם אתם רוצים להיפטר מהשיער לצמיתות.

טיפולי פנים

עור הפנים לא מקבל מספיק תשומת לב, אך זה הדבר הראשון שרואים כשמסתכלים עלינו. לכן מאוד חשוב שתדאגו לעור הפנים שלכם שיראה קורן בריא וחלק ביום החתונה עצמה וזה הזמן להתחיל לטפל בו. אם אתם סובלים מעור פנים יבש, אולי כדאי להתחיל להשתמש במסכות הזנה עמוקה לעור, או אפילו לפנות לטיפול מקצועי שיזין את העור שלכם בלחות, על מנת שלא ייווצרו לכם גירויים או קילופים בעור בגלל היובש. מצד שני אם אתם סובלים מאקנה, הגיע הזמן להתחיל לבצע סדרת טיפולים, שתנקה לכם את שכבות הדרמיס בעור ותוודא שכל הזיהום של האקנה, כולל הפצעונים, ייעלמו לפני החתונה, וכך לא תצטרכו לחשוש מחצ'קון ענק או כמה שיכסו לכם את הפנים באירוע.

מניקור – לא רק לנשים

לא צריך להילחץ, אנחנו לא מציעים למרוח שכבה כהה של לק אדום על הציפורניים, סך הכול רוצים לוודא שהידיים שלכם יראו בריאות ומטופחות ביום החשוב בחייכם. קחו בחשבון שכפות הידיים שלכם הולכות להיות מצולמות הרבה במהלך האירוע, במיוחד ברגע ענידת הטבעות, ואם יש לכם עור יבש וצהוב, ציפורניים מלוכלכות וגזומות בצורה לא ישרה, או ידיים יבשות עם סדקים ויבלות, זה לגמרי יכול להרוס את התמונה. לכן זה הזמן להסביר את המצב לכלה לעתיד שלכם ולבקש ממנה לקבוע תור למניקוריסטית שלה, כדי שתטפל לכם בידיים, ותחזיר אותם למראה בריא נקי ואסתטי.

סידור גבות

טיפולים אסתטיים לגבר לפני החתונה בדיוק כמו הסרת שיער מהגוף, גם סידור גבות יכול להיות מאוד הכרחי לחלק ממכם. שיעור הגברים השעירים בישראל הוא לא קטן, ולכן ניתן לראות המון גברים סובלים ממראה של "חד-גבה", ואפילו לעיתים שומעים הקנטות לגבי זה. אז זה הזמן להתחבר לצד האסתטי שבכם ולהפריד את הגבות לשלום, כדי שתוכלו להיראות מסודרים ביום הגדול שלכם. תעזרו בבת הזוג, תפנו לאיש מקצוע, או אפילו תעשו זאת בעצמכם, העיקר שתפרידו בין הגבות שלכם, ותהפכו אותם לנקיות ומסודרות. שימו לב שחשוב להיזהר עם הפינצטה ואם אין לכם מושג מה אתם עושים, עדיף לתת את המשימה למישהו שכן יודע, כדי שלא תגיעו לחתונה ללא גבות, עם חורים מכוערים בתוך הגבות שלכם, או עם גבות קצרות מהרגיל.

זמין 24/7 דילוג לתוכן