טיפולים אסתטיים לכלה לפני האירוע

טיפולים אסתטיים לכלה לפני האירוע

טיפולים אסתטיים לכלה לפני האירוע

כל אישה חולמת על יום החתונה מאז שהיא צעירה, נשים מעבירות שעות שלמות בתכנון האולם, החופה, איך השמלה תראה ואיזה פרחים יבחרו לאותו היום. חתונה היא יום אחד שהאישה יכולה להרגיש בו כמו נסיכה לבית מלוכה, מהבוקר היא עוברת בידיים של מאפר ומסרק, לובשת שמלה נסיכותית וכולם באים לראות אותה ואת בן הזוג שלה – ההרגשה היא ללא ספק חלומית. לכן זה אינו דבר מפתיע שכלות לעתיד יוצאות מגדרן, במטרה להיראות בגרסה הכי טובה שלהן ביום החתונה, כי אחרי כל כך הרבה השקעה באירוע עצמו לא תשקיעי גם בעצמך?

אז הנה כמה טיפולים אסתטיים לכלה, שיבטיחו שתראי מושלמת ביום החתונה שלך.

טיפול פנים

איפור כלה יכול להגיע למחיר של כמה אלפי שקלים, ולכן מאוד מומלץ להכין את עור הפנים שלך לפני האירוע, על מנת שיהיה בריא, נקי וחלק. קחי בחשבון שגם המאפר/ת הכי טובים בשוק היופי, לא יכולים לגרום לעור שלך להיראות חלק בצורה מושלמת, ואם העור שלך בעל פצעונים, יובש, או נקבוביות, יהיה אפשר לראות את זה גם דרך האיפור, והתוצאה הסופית לא תראה יפה כמו שתצפי לה.

בדיוק בגלל זה חשוב להגיע אל הקוסמטיקאית כבר לפני החתונה ולטפל בעור באמצעות טיפולי פנים ותכשירים שונים, כדי שביום האירוע הוא יהיה חלק ומושלם, ויהווה בסיס מעולה לאיפור. קחי בחשבון שאם את סובלת מאקנה, חשוב גם להמשיך עם טיפול מונע בבית עד ליום החתונה, כדי שלא יצוץ פתאום פצעון בבוקר החתונה וישבש לך את התוכניות.

הצרת היקפים

דיאטת כלות לעתיד היא לא סוד, כל אחת רוצה להיכנס לגזרה החטובה שלה עד ליום החתונה. ובכל זאת לחלקנו יש מאגרי שומן עקשניים בגוף, שלא משנה כמה את יורדת במשקל או מתחטבת, הם פשוט מסרבים להיעלם. לרוב מאגרי השומן האלה נמצאים באזורים הכי בולטים לעין, כמו ירכיים, זרועות, בטן ואפילו סנטר, ומפריעים מאוד כשזה מגיע לביטחון עצמי והרגשה נוחה עם המראה שלך.

אז בדיוק בשביל הבעיה הזאת נוצרה שיטה חדשה של הצרת היקפים לאזורים הבעייתיים האלו, באמצעות מה שנקרא המסת שומן בקור, או הקפאת שומן. השיטה פועלת לפירוק תאי השומן באזור, ועוזרת להיפטר מהם באמצעות עידוד חילוף החומרים בגוף. השיטה היא ללא כאבים, ללא צלקות ולא מצריכה ניתוח. רק קחי בחשבון שיש לבצע סדרת טיפולים עם טווח זמן בין טיפול לטיפול, ולכן מומלץ להתחיל את הטיפולים לפחות חצי שנה לפני האירוע, על מנת שתתקבל תוצאה נראית לעין ביום הגדול שלך.

הלבנת שיניים

בשנים האחרונות המודעות לחיוך הלכה ועלתה, ויותר אנשים פונים לבצע טיפולי שיניים אסתטיים על מנת לקבל תוצאה של חיוך מלא, ישר ולבן. כמובן שביום החתונה שלך, החיוך הוא האקססורי הכי חשוב, הוא זה שילווה אותך בכל התמונות הכי חשובות מהיום הזה, בכל סרטוני הוידאו ובכל התיעודים. ובדיוק בגלל זה את תרצי שהחיוך שלך יראה מיליון דולר, כדי שתרגישי מעולה עם עצמך.

אז לפני שאת רצה לעשות ציפויי שיניים, כדי לקבל תוצאה לבנה ובוהקת, כדאי לך לנסות לעשות הלבנת שיניים אצל רופא השיניים שלך. קחי בחשבון שמומלץ לבצע את ההלבנה כמה שיותר קרוב למועד החתונה, על מנת שהתוצאה הבוהקת תישמר ליום הגדול. בנוסף אם את מעוניינת בחלופות קצת יותר זולות, ניתן לרכוש ערכות הלבנה ביתיות בבתי המרקחת השונים, או אצל רופא השיניים ולעשות זאת בעצמך.

פיסול אף

מבין כל אותם טיפולים אסתטיים לכלה לפני האירוע פיסול אף נועד בעבור אנשים בעלי אף בגודל קטן עד בינוני, שמעוניינים לבצע שינוי מינורי שישפיע על כל המראה של האף שלהם. לדוגמא אדם שיש לו גשר אף לא ישר, קצה אף נפול, אף רחב, ועוד, את כל אלה ניתן לסדר באמצעות פיסול אף. השיטה היא שיטה שמשתמשת בחומרי מילוי, ובאמצעותם ניתן לשנות את מראה האף, בהתאם ליחס הזהב והתוצאה שהמטופל מעוניין להגיע אליה. השיטה לא מערבת סכינים, לא צלקות ולא כואבת, אז אם גם את לא שלמה עם האף שלך ומעוניינת לקבל תוצאה של פרופיל ישר, זה הזמן לברר על פיסול אף באמצעות חומרי מילוי.

זמין 24/7 דילוג לתוכן