טיפים לבחירת צלם לברית

טיפים לבחירת צלם לברית

רגע אחד לפני שאתם בוחרים צלם לברית שאתם חוגגים, הנה כמה טיפים לבחירת צלם לברית בצורה מושלמת והרבה יותר נכונה.

למרות שרבים מבצעים את בחירת הצלם לאירוע שלהם לפי המחיר וחבילת הצילום שהם מקבלים, יש עוד כמה שכדאי מאוד לדעת לפני שסוגרים.

בחירת צלם לברית אמנם נעשית תחת לחץ רב, לפעמים בוחרים את הצלם גם יום לפני האירוע, בשביל לעשות בחירות כאלו חשובות במהירות כזאת גדולה, יש מספר נקודות עיקריות לבחירת צלם לברית שצריכים להכיר וגם עוד כמה טיפים שהבאנו לכם כאן.

להלן טיפים שיכולום לעזור לכם בבחירת הצלם המושלם שאתם רוצים לברית שלכם :

  • אל תשכחו את התקציב שלכם. כולנו יודעים כמה צלמים יכולים להיות יקרים, אז קחו את הזמן בחיפוש אחר אחד שמתאים לתקציב. נכון שלא תמיד צריכים לעשות את הבחירה לפי המחיר, אבל אם אתם מקבלים צילום יותר מקצועי, חבילה יותר מורחבת ושירות מקצועי ואדיב, כמובן שיהיה עדיף להוסיף עוד כמה מאות שקלים ולחלק את התקציב בצורה אחרת ויותר נכונה לפי ההעדפות שלכם.
  • אל תמהרו לקבל החלטה. כמו שאמרתי, קחו את הזמן שלכם. אל תפחדו לחפש באינטרנט כי יש לכם הרבה זמן ביסודיות. נכון, אולי האירוע רק עוד כמה ימים, אבל אם תקצו לעצמכם שעתיים ביום אחד לעשות טלפונים והשוואת מחירים, אתם לבטח תצליחו למצוא צלם מגנטים מקצועי שילווה אתכם וגם יהיה הצלם של הברית.
  • בדקו את הצלם שלכם. אתם יכולים להסתכל על דברים כמו העדכונים החברתיים שלהם, לנסות לחפש את העבודות שהם עשו מבלוגים, אתם יכולים אפילו ליצור קשר עם לקוחות קודמים אם תרצו. חשוב מאוד לעשות בדיקה קצרה על הצלם, אחרי שהחלטתם מול מי אתם רוצים לסגור, אתם צריכים לעשות כמה בדיקות קטנות שיקחו ממש מספר דקות. החיפוש של כל אחד מתחיל קודם כל בהשוואת מחירים, לא מעניין את האנשים מה מקבלים, מעניין אותם רק כמה הם משלמים, אם זה הכיוון חשיבה שלכם אתם חייבים לשנות אותו כמה שיותר מהר בחיפוש אחרי צלם מקצועי לברית.
  • למרות שרוב הצלמים מציגים את החבילות הזמינות שלהם, אם אתם לא בטוחים לגבי משהו כמו איזה גודל האלבום יהיה, האם אפשר להוסיף דברים לחבילה, אז כדאי למצוא נותן שירות אחר. בדרך כלל כאשר מחפשים צלמים לימים הקרובים, לא תמיד הם זמינים ויכולים להציע לכם את החבילה שאתם רוצים לאירוע, לכן חשוב למצוא מקום שיכול להעניק לכם את כל מה שאתם מחפשים במהירות ובזמינות שאתם צריכים.
  • אם יש לכם חבר צלם, אתם יכולים גם לתת לו את האחריות. למרות שלא נהוג לבקש טרמפ מנהג מונית, עדיין אם יש לכם חבר צלם שיכול להגיע לאירוע וגם לתעד אותו עבורכם, נסו לבקש ממנו לעשות כמה תמונות, אפילו שלמו לו על כך. אבל חשוב להבין מול מי אתם עובדים, אולי הוא יעלב אם תבקשו ממנו לצלם ולא תזמינו אותו בתור אורח לאירוע שלכם.
  • זכרו תמיד לקרוא את התנאים וההגבלות שיהיו לכם עם הצלם. כל דבר שאתם סוגרים מול הצלם, בין אם זה שעות עבודה, סכומי תשלום והסכם התשלומים, הכל צריך להיות כתוב ומובן היטב לשני הצדדים.
  • תפעילו גם אינטואיציה – בחירה שלם צלם לברית רק בשיחת טלפון ואחרי חיפוש באינטרנט, דורשת גם המון אינטואיציה. אז אתם יכולים לתת לאינטואיצה שלכם לפעול ולבחור את הצלם הטוב ביותר לאירוע שאתם חוגגים.

לסיכום

אלו היו טיפים לבחירת צלם לברית בכדי שהמשימה המלחיצה הזאת שצריכים לבצע בתוך כמה ימים ספורים בלבד תתבצע על הצד הטוב ביותר.

אם יש לכם בתוך כל הבלאג אפילו כמה דקות פנויות באמצע השבוע בקשו מהצלם להיפגש איתו, נכון שלא הכי כיף להוציא ילד קטן בן כמה ימים מהבית לפגישה עם הצלם, אבל יש היום טכנולוגיה שאתם יכולים לקיים את הפגישה בזום. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק לתאם פגישה קצרה עם הצלם ולהבין מול מי אתם עומדים.

זמין 24/7 דילוג לתוכן