טיפים לתמונות יפות

טיפים לתמונות יפות

טיפים לתמונות יפות : איך להשיג פנים רזות יותר ולא רק עם איפור

האם זה מרגיש שלא משנה כמה טוב אתה עושה דיאטה וכמה פעילות גופנית את מוסיפה לשגרה שלך, לא נראה שאת מצמצם את הפנים? סנטרים כפולים, קווי לסת נפולים ותווי פנים שמנמנים עלולים לעתים קרובות להרתיע את מאמציכם ולהוריד את האגו שלכן.

את לא חייבת לעבור קורס בבית ספר לאיפור בשביל להגיע למצב שבו הפנים שלך נראות הרבה יותר רזות ובריאות, כל מה שאתם צריכה לעשות הוא רק לעקוב אחרי כמה טיפים שיעזרו לך גם לשמור על הבריאות וגם על פנים הרבה יותר יפות וגם לא יזיקו מוצרי איפור מקצועיים.

הסיבה לכך שהפנים הינם אזור קשה להדחתה, היות והעור, שרירי וכיסי השומן בפנים שונים בהרבה מאיזורים אחרים בגוף. לא משנה כמה טוב אתה עושה דיאטה וכמה פעילות גופנית אתה מוסיף לשגרה שלך, הפנים לא צומצמות כיוון שאין לה מבנה תמיכה של אזורים אחרים בגוף.

חלק גדול מהשומן בפנים מאוחסן כתאי שומן שמורים וזה מקשה על שריפה או הסרה. כמובן שהפנים הן המקום שבו קרני השמש פוגעות בקלות בעור ושם רעלים ורגשות אחרים נשמרים בקלות מכיוון שיש לנו את השיער, העצבים, השרירים ואיברים חיוניים אחרים.

אז על מנת להשיג פנים רזות יותר, עליך לשרוף שומן ולשמור על כושר גופני מסוים בפנים. כמובן שאי אפשר לצאת לטיול ברחבי הפארק במשך כל יום שעה ולתרגל את הדרך לפנים רזות יותר. עם זאת, כל פעילות גופנית ותזונה המספקת מקור עשיר בוויטמינים ומינרלים שהפנים שלכם צריכות להישאר בריאים יסייעו לשריפת שומן במהירות.

הימנעי ממתח: מתח הוא אשם גדול נוסף בכל הנוגע לפנים נפולות. למרות שאולי אתם חושבים שזה לא חשוב, מחקרים הראו שיש קשר אמיתי בין מתח להופעת סנטרים כפולים, לחיים דלילות וחוסר תחושה סביב הפה. כדי לסייע בהפחתת מתח, התחל תוכנית אימונים והכיר את רמות המתח היומיומיות שלך.

אכלו יותר פירות וירקות: לרוב הפירות והירקות עתירי נוגדי חמצון המסייעים בהפחתת הרדיקלים החופשיים בגופכם. רדיקלים חופשיים אלה אחראים ליצירת בעיות כגון כולסטרול, שומן, כתמי גיל, קמטים ובעיות פנים נפולות. על ידי אכילת יותר פירות וירקות תצרכו יותר נוגדי חמצון שיכולים לסייע בגוף להיפטר מהרדיקלים החופשיים.

להפסיק עישון: עישון הוא עוד לא-לא גדול עבור רוב הנשים. עישון גורם יותר לפגיעה בבריאות גופך. זה גם פוגע בעור שלך ומאבד את גמישותו. המקום הראשון אליו הוא בא במגע הוא העור. הוא חודר לעור עמוק ושולל ממנו את היכולת הטבעית לווסת את הטמפרטורה שלו. לייזרים וטיפולי אור פולס אינטנסיבי אחרים יכולים לסייע בפגיעה בעור הנגרמת מעישון אך היא אינה מהווה תחליף לחיים בריאים.

בחר מזון טרי: מזונות טריים מכילים יותר חומרים מזינים. הם גם פחות זמן ומאמץ בשבילך להכין כל ארוחה. אני מתהפך: המיץ והתפוח של קנה הסוכר נקטפים על ידך טרי. ממלאים רק במחצית הדרך במיץ והשאר בתפוח או בגזר. עושים זאת לארוחת בוקר, צהריים, ערב או צ'יפס.

השאירו מזון גולמי במטבח: תנו לאוכל שלכם הזדמנות לקלקל. השתמש במחבתות ובפירות וירקות לא בשלים כדי להבריש את המזון הגולמי שלך במקום להכין את כל העניין. השתמש בעיקרי קניות כלליים ככריך או הוספו לסלטים. מזלון הוא עוד יופי חיוני הניתן לריפוי בקלות ומהווה מקור מצוין לויטמין C.

 מודגש על פירות וירקות: אכלו מגוון רחב של פירות וירקות מכיוון שהם מכילים את כל הויטמינים והמינרלים שהיופי שלכם צריך. ללכת טבעי עם מזונות המכילים תפוזים, תפוחים ופירות יער. הכנת ארוחות מפירות וירקות ושילוב מרכיבים בריאים אחרים.

לסיכום

יש לא מעט טיפים לתמונות יפות שכדאי לכם להכיר ואתם יכולים ליישים ועל ידי כך להשיג תמונות מדהימות באירוע שלכם.

זמין 24/7 דילוג לתוכן