כל הדרכים לחטב את הגוף לפני האירוע

כל הדרכים לחטב את הגוף לפני האירוע

כל הדרכים לחטב את הגוף לפני האירוע, ספורט תזונה וקצת עזרה קוסמטית של טכנולוגיה ומדע.

אירוע חשוב בחיים זה לא משהו שחוגגים כל יום, ולכן תמיד יש את הרצון והצורך להיראות בגזרה חטובה ומחמיאה ברגעים האלה. בכל זאת מדובר ביום שבו כל המצלמות עליכם, מתעדים אתכם מכל זווית ובכל פוזה, ומאוד רצוי שתאהבו את התוצאה שמתקבלת בתמונות. אז אם אתם מעוניינים לחטב את הגוף לפני האירוע החשוב שלכם ולא יודעים מאיפה להתחיל, הנה כמה דרכים שיעזור לכם.

ספורט מחטב

כולנו יודעים שכדי לרדת במשקל צריך להתחיל להזיז את הגוף, אבל לעיתים הרצון הוא לא רק לרדת במשקל, אלה לחטב את הגוף במטרה שהכול יעמוד במקום כמו שצריך ותראו נהדר. אפשר להתחיל מלעשות ספורט, אבל קחו בחשבון שיש סוגי ספורט שונים שנועדו במיוחד לחיטוב ועיצוב, כמו אירובי למשל. אז זה הזמן לפנות למאמן שלכם, או לחדר הכושר ולברר על סוגי האימונים שאתם יכולים לבצע, במטרה לקבל תוצאות חטובות יותר. רק קחו בחשבון שתוצאות של חיטוב מתחילות להופיע לאחר כמה חודשים, אז אל תתעוררו שבוע לפני האירוע ותצפו שיהיו לכם תוצאות, כדאי להתחיל להשקיע בחיטוב כמה שיותר מוקדם.

תזונה מחטבת

כולנו שמענו על מתאמנים שונים שנמנעים מסוגי מזון מסוימים, כמו פחמימות וסוכרים ומתרכזים בחלבון, בתקופה שהם קוראים לה "תקופת חיטוב". הסיבה לכך נובעת מהעובדה שאם הגוף צורך סוכר, או פחמימה (שמתפרקת לסוכר), אז הגוף ישרוף באימונים רק את הסוכרים שבגוף. בדיוק בגלל זה בתקופה של חיטוב, חשוב להימנע ממזונות כמו פחמימות וסוכרים, כדי שהגוף ישרוף את השומן ולא את הסוכר (אנרגיה).

לאלה מכם שלא יודעים בדיוק איך לבצע את זה ומה כן לאכול, שווה לברר על תזונת קיטו שמושתתת בדיוק על הרעיון הזה. הקיטו היא תזונה שמורכבת בעיקרה מחלבון, ירקות, ושומן בריא (כמו אבוקדו, בשר, שמן זית, שקדים), והיא תנחה אתכם במדויק כמה צריך לאכול על מנת שתוצאות האימונים המחטבים יתחילו לעבוד. בפייסבוק למשל יש המון קבוצות קיטו חינמיות שניתן להצטרף אליהן, או שתמיד אפשר לפנות לאיש מקצוע ותזונאי מומחה שיעזור לכם בתהליך, ילווה אתכם, ויבנה לכם תוכנית מותאמת לצרכים ולנתונים שלכם.

מתיחת בטן

מתיחת בטן הפכה מאוד פופולארית בקרב נשים וגם גברים בשנים האחרונות, הסיבה לכך היא שהיא מספקת תוצאה שלא ניתן לקבל באמצעות שיטות אחרות, כמו חיטוב באמצעות ספורט, או מיצוק באמצעות תכשירים קוסמטיים או טיפולים אסתטיים. השיטה מתאימה בעבור אנשים שהעור שלהם באזור הבטן מאוד רפוי, לרוב בעקבות היריון, ירידה משמעותית במשקל, או אפילו גנטיקה, ומעוניינים למתוח את העור כדי לקבל מראה חטוב יותר. בנוסף במהלך הניתוח עצמו ניתן להסיר עודפי שומן מהבטן, במידה והם קיימים אצלכם ואתם מעוניינים להיפטר מהם, כמובן שיש להעלות זאת בפגישת הייעוץ אל מול הרופא המנתח ולהתייעץ אתו לגבי זה.

קחו בחשבון שמדובר בתהליך ניתוחי, ולכן זמן ההחלמה ממנו מצריך לפחות כמה שבועות על מנת שתוכלו לרקוד באירוע כאילו לא קרה שום דבר. לכן אם אתם מרגישים שזה טיפול שמתאים עבורכם מומלץ להגיע לייעוץ אצל הרופא המנתח כמה שיותר מוקדם ממועד האירוע ולקבוע תאריך מתאים לניתוח.

הקפאת שומן

הקפאת שומן היא שיטה שנולדה בארצות הברית, בעקבות תגלית שהובילה להבנה שקור בטמפרטורות מסוימות, יכול לגרום לפירוק של תאי שומן עיקשים בגוף. מדובר בתאי שומן שלא מתפרקים בעקבות שינויים אחרים, כמו תזונה נכונה או ספורט, וכדי להיפטר מהם צריך לבצע התערבות אחרת. חשוב לדעת שהתהליך עצמו לא מחליף ירידה במשקל, והוא נועד בעבור אלה שמרוצים ממשקל הגוף הכללי שלהם ורק רוצים לחטב את האזורים הבעייתיים הללו, שלרוב באים לידי ביטוי בזרועות, סנטר, בטן, ירכיים ועוד.

הקפאת השומן פועלת באמצעות מכשיר שמוצמד לגוף המטופל ומבצע פעולת דמוי יניקה. המכשיר פולט אנרגיית קור בעוצמה משתנה וזו מפרקת את תאי השומן שבאזור. תאי השומן שפורקו יצאו מהגוף באמצעות חילוף חומרים ומערכת כלי הלימפה, מה שאומר שזה תהליך שלוקח קצת זמן. בנוסף השיטה הזו מתבצעת בצורה של סדרת טיפולים, אז על מנת לראות תוצאה כבר במועד האירוע שלכם, מומלץ להתחיל את הטיפול לפחות חצי שנה מראש.

זמין 24/7 דילוג לתוכן