מגנטים לאירועים בזול

מגנטים לאירועים בזול

מחפשים מגנטים לאירועים בזול וחוששים לקבל מגנטים לא איכותיים?

חוששים שהצילום שתקבלו לא יהיה מקצועי?

אתם בטח לא רוצים לקחת סיכון וגם צלמי מגנטים אחרים הפחידו אתכם?

תמיד הפחידו אותנו ממחיר זול, הסיבה היחידה לכך היא שיוכלו למכור לכם בדיוק את אותו המוצר או שירות במחיר יותר גבוה.

אז רגע אחד לפני שאתם מוותרים על שירות של צילום מגנטים מקצועי לאירוע שלכם במחיר הוגן, בואו לגלות כמה סודות שכל צלם מגנטים מפחד שתגלו.

הסודות של צלמי המגנטים

יש לצלמי מגנטים המון סודות, או שאפשר פשוט לקרוא לזה שיטות שיווק, הפעם נחשוף את כל שיטות השיווק האלו שגורמות להרבה מאוד אנשים שחוגגים אירוע לשלם מחיר יקר יותר ולחשוב שהם קיבלו מוצר יותר איכותי.

אין דבר כזה מגנטים איכותיים פחות או איכותיים יותר

חשוב להבין, בשביל לדעת אם מדובר על מגנטים איכותיים או לא יש רק שאלה אחת שאתם צריכים לקבל עליה תשובה, השאלה היא האם המגנטים עוברים ציפוי למנציה?

אם התשובה לשאלה היא "כן" באופן חד משמעי ניתן לקבוע שמדובר על צלם מגנטים שעובד עם חומרי גלם לא איכותיים ולכן יש צורך בציפוי למנציה, אם אותו צלם מגנטים לאירועים בזול השיב לכם שהוא לא צריך ציפוי למנציה כי מדובר על מגנט שהופק באמצעות מדפסת טרמית, אתם יכולים להיות רגועים שאתם מקבלים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר.

ההבדל במחירים בין חומרי הגלם

יש המון סוגים של חומרי גלם להכנת מגנטים לאירועים, אך יחד עם זאת יש הבדלים במחירים שהם לא כל כך גבוהים עד כדי כך שהם ישפיעו על המחיר.

לדוגמה : העלות של יחידת מגנט אחת באמצעות מדפסץ טרמית מקצועית תגיע ל 50-60 אג' ליחדיה ואילו העלות של מגנט פשוט יותר תגיע למחיר של 30-40 אג' לכל יחידת מגנט, אמנם זה יכול להגיע לפער של כפול במחיר אבל עדיין מדובר על אגורות בודדות, כלומר לא משהו שצריך להשפיע על המחיר במאות שקלים כמו שגובים ממכם בפועל.

לכן, אין שום סיבה שיהיה הבדל במחירים של מאות שקלים בין אלו העובדים עם חומרי גלם פשוטים לאלו שמספקים לכם מגנטים איכותיים יותר. מה שאומר שהרבה מאוד צלמי מגנטים לא השכילו לעשות כך, לתת מוצר איכותי בעלות יחסית נמוכה ולגבות עליו מחיר יותר גבוה, אחרי הכל הרבה מאוד בעלי חתונות ואירועים היו רוצים להשקיע באירוע שלהם יותר.

מכאן שאם קיים הבדל בחומרי הגלם, עדיין פערי המחיר מסתכמים בכמה שקלים בודדים ולא מצדיקים פערים של מאות שקלים במחיר.

צילום מקצועי

קשה מאוד למצוא צלמי מגנטים לאירועים בזול שגם מספקים צילום מקצועי, במקרה כזה חובה לבדוק גלריית עבודות לפני שאתם סוגרים עם הצלם, אל תתפשרו על צילום ברמה גבוה ואל תשכחו שמגנטים זה לא רק אטרקציה, זאת המזכרת של האורחים שלכם מהאירוע שאתם חוגגים ואיך שאתם רוצים שהם ואתם תזכרו את האירוע שלכם.

שירות אדיב

שירות אדיב זה המפתח להצלחה של כל עסק, אבל בתחום האירועים שירות אדיב מקבל משמעות הרבה יותר גדולה!

הסיבה שבגללה שירות הוא חשוב במיוחד באירועים היא מכיוון וצלם מגנטים נמצא תחת לחץ רב מאוד, הוא צריך לתת שירות למאות אנשין במקביל, להספיק להגיע לכמה שיותר מהם והכל בתוך פרק זמן מאוד קצוב ומוגבל.

לא פעם כאשר נותן שירות מקבל מחיר נמוך תמורת העבודה שלו, הוא לא יהיה מוכן ללכת אקסטרא מייל עבור הלקוח, הלקוח יקבל בדיוק את מה שסוכם וזה בדרך כלל שעות עבודה מאוד מוגבלות, כבר לפני סיון העבודה ב 10-15 דקות האחרונות צלם המגנטים יתחיל לקפל את הציוד ויעזוב את המקום, מה שאומר שהוא לא ישאר גם אם יהיה בכך צורך. לכן, יש מקרים בהם יהיה עדיף לשלם מחיר מעט יותר גבוה ולקבל ליווי מלא של צלם מגנטים מקצועי לכל אורך האירוע.

הערכה עצמית – הגורם המשפיע ביותר על המחיר

לכל אחד יש הערכה עצמית, לא פעם זה הגורם המשפיע ביותר על המחיר.

יש אנשים שיש להם אגו גבוה ולא יהיו מוכנים לצאת לצלם אירוע מגנטים במחיר זול, לעומת יש כאלו שמבינים שאלו הם המחירים בשוק ובתעשייה ועובדים בהתאם למחירים הקיימים.

זה לא מחייב שמי שיש לו הערכה עצמית יותר גבוה הוא גם מספק שירות יותר טוב ומקצועי או להיפך, אבל זה רק עוד אחד מאותם גורמים שבהחלט משפיעים על המחיר.

זמין 24/7 דילוג לתוכן