מה צריך לדעת על גני אירועים?

מגנטים לאירוע חברה

כל אחת יודעת בדיוק איך היא מעוניינת שהחתונה שלה תיראה. הרבה פעמים זוגות כבר בוחרים מראש איפה הם מעדיפים לקיים את האירוע שלהם, האם בגן אירועים והאם באולם. אנחנו נמצאים כאן כדי לספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על גני אירועים. מה הדברים שחשוב לזכור כאשר אתם בוחרים גן אירועים על פני אולם אירועים ומה הדברים שאולי נראים לכם עכשיו חשובים אבל האמת היא שהם לא כל כך, לעומת מה שהוא, בסופו של דבר חשוב נורא. 

אז למה אתם מחכים? הביאו דף ועט ואנחנו מתחילים. 

קודם כל, זיכרו כי גני אירועים כוללים אירוע המתקיים בחוץ 

אנחנו כבר שומעים את הגיחוכים שלכם, הרי זה כל הרעיון לא? הרי תמיד חלמתם איך על דשא רך וענוג תינשאו תחת חופת השמיים קבל עם ועולם. אבל, כל אירוע שמתרחש באמצעות גני אירועים בחוץ הוא אירוע שיכול להיות בדיעבד מה שאתם תתחרטו עליו. הרי מזג האוויר הוא אולי הגורם היחיד שכלה ביום החתונה שלה לא יכולה לשלוט עליו. אנחנו חלילה לא אומרים את זה כדי לרפות את ידיכם, אבל אנחנו כן רוצים לתת לכם כמה כללים שיעזרו לכם ולאורחים שלכם להתכונן למאורע: 

  1. שימו לב שאתם רושמים בהזמנה להביא לבוש חם, במידה ומדובר על אירוע בשיא הקיץ לציין כי עלול להיות חם: למה זה חשוב? כי כאשר האורחים שלכם מתכוננים לחתונה הם עלולים ללבוש בדיוק את הבגד שלא יתן להם להרגיש בנוח. גם את, בתור כלה ואתה בתור חתן, שימו לב שאתם מאפשרים לעצמכם לבחור בין מספר אלטרנטיבות שיתנו לכם את המענה הטוב ביותר וכאלו שיאפשרו לכם להרגיש בנוח על רחבת הריקודים עם משהו קצת יותר קצר ופחות מכביד. 
  2. אל תשכחו לוודא כי יש קוטלי יתושים ומיני מזיקים: אין משהו שיכול להרוס אירוע יותר מחברות של כלה המגיעות עקוצות לגמרי הביתה. אנחנו בכל זאת חיים במדינת ישראל ודברים כאלו יכולים לקרות. שימו לב שאתם מקפידים על כך שיהיו קוטלי חרקים במידת הצורך. 
  3. אל תשכחו להודיעה לכולן לבוא עם נעל שטוחה: נעלי עקב במקום שלא נוח ללכת בו על עקבים זה סיוט אמיתי. אם מדובר על מקום בו אפשר ללכת גם עם עקבים, אין בעיה, אבל תמיד נכון לשים לב לזה. 

אל תחשבו שבאביב מזג האוויר יהיה מושלם 

שימו לב, אנחנו חיים במדינת ישראל, מדינה בה בחודשי המעבר, סתיו ואביב יכולים להיות שינויים חדים מאוד במזג האוויר. מסתיו של ממש לקיץ חם וממש שרב. דווקא חודשי הקיץ, יולי אוגוסט שיכולים להיתפס כחודשים חמים הם אלו שיהיו יותר 'עדינים' מחודשי המעבר, ספטמבר, אפריל ומאי. מה שאנחנו באים להגיד הוא שאי אפשר ממש לדעת מראש אבל לא להילחץ מחתונה בשיא הקיץ. 

וודאו כי יש אלטרנטיבה

לגני אירועים המכבדים את עצמם יש אלטרנטיבה לימים גשומים או ימים חמים מאוד. שימו לב כי אתם מוודאים שיש אלטרנטיבות ראויות למקרה שבו החלום על הגן הפסטורלי לא יעלה יפה. 

זמין 24/7 דילוג לתוכן