מתנות שוות שאפשר להביא לאירוע

מתנות שוות שאפשר להביא לאירוע

קבלו רשימה של מתנות שוות שאפשר להביא לאירוע שיהפכו את בעלי השמחה למאושרים.

אמנם אפשר לתת צ'ק עם סכום נדיב כתוב עליו, אבל אפשר גם וגם – גם מתנה וגם צ'ק נדיב. מצד שני, לא בכל אירוע נהוג לתת צ'קים. אם גם אתם מוצאים את עצמכם בתסבוכת הזו, פתרנו לכם אותה בעזרת רעיונות מקוריים למתנות לאירועים.

אל תסתבכו יותר מדי, אין מי שלא אוהב לקבל מתנות. בין אם מדובר באירוע מסוג כזה או אחר, אנשים תמיד יאהבו לקבל מתנות שיחממו להם את הלב. וכשצריך לחמם את הלב למקבלי המתנה, חשב להשקיע מעט מחשבה בבחירת המתנה המושלמת. אם אתם גם כן מחפשים את המתנה הזו, הרשינו עצמנו לרכז עבורכם כמה מתנות לאירועים.

  1. הדפסה על זכוכית – תמונת זכוכית מעוצבת

מכירים את מה שהתחיל בתור טרנד וכעת כאן בכדי להישאר? אנחנו מדברים על הדפסה על זכוכית ותמונות זכוכית מעוצבות. תמונת זכוכית מעוצבת היא מתנה מקסימה שאי אפשר להתעלם ממנה. כשמקבלי המתנה יקבלו את התמונה לידיהם, הם מיד ימהרו למקם אותה במקום בולט בסלון הבית שלהם או בחדר השינה. אף אחד לא ישכח מתנה כזו, זה מחמם לבבות.

  1. תיקים מהודרים של תפילין

אם החלטתם לרכוש תיק תפילין מהודר, כנראה ששורשיכם המסורתיים נטועים עמוק באדמה, וזה אחלה. רק תקפידו לוודא שמי שמקבל את המתנה, גם הוא מחובר לדר ולמסורת של הנחת תפילין. בעלויות ממוצעות של כ-350 ₪ ומעלה, תוכלו לרכוש תיקי תפילין מהודרים ומקושטים. המתנה הזו יכולה להתאים במיוחד לאירוע בר מצווה.

  1. מתנות עץ מעוצבות

יחד עם זאת שבימנו מבצעים הדפסה על זכוכית ויוצרים תמונות זכוכית מעוצבות, אפשר גם לעצב בולי עץ עם הדפסה. אפשרי להדפיס תמונות על בולי עץ אשר מעוצבים בעיצובים שונים ומגוונים. את בולי העץ אפשרי למקם בסלון הבית, בחדר השינה, בטבח וכו'.

  1. עציצים באדניות מעוצבות

עציצים באדניות מעוצבות זו אחלה אופציה בתור מתנה לאירוע. אפשר לרגוש סט של עציצים קטנים, עצי בונסאי, שיחים קטנים ועוד. את העציצים אפשר למקם בתוך אדניות קטנות שמגיעות בעיצובים ובצבעים מגוונים.

  1. סכו"ם ממותג וכלי מטבח

אם החלטתם ללכת על משהו כמו הדפסה על זכוכית ותמונות זכוכית מעוצבות, אפשר למתג גם סכו"ם וצלחות, כלי מטבח ועוד. אפשר לרכוש סט שלם עבור ה"שף החובב", כולל סכיני חיתוך, אבן משחזת, סט של כלי מטבח ועוד.

  1. קופסת מתוקים תמיד באה בטוב

רובנו אוהבים מתוק, ומי שאוהב מתוק, אוהב אותו כמה שיותר מתוק! בין אם תחליטו להכין מתנה שמשלבת הדפסה על זכוכית או מתנה מסוג אחר, תוסיפו לזה כמה מתוקים. ישנם סוגים שונים ומגוונים של שוקולדים לטעמו של כל חך, ככה שאין בעיה למצוא כמה שוקולדים טובים.

לסיכום

אלו רק חלק קטן מכל אותן מתנות שוות שאפשר להביא לאירוע שאתם יכולים להביא לאירוע, אתם יכולים אפילו להזימן שירות של צילום מגנטים ולשלם עליו, במקרה כזה כדאי מאוד לוודא עם בעלי האירוע שהם כבר לא סגרו מול צלם מגנטים אחר שלא יהיה מצב שיש כפל צלמים באירוע.

זמין 24/7 דילוג לתוכן