צילום מגנטים לאירועי חברה

מגנטים לאירוע חברה

בעלי ובעלות עסקים וגם מנהלים ומנהלות בארגונים מבינים היטב שבעידן הנוכחי אירועי חברה הם כלי שיווקי אפקטיבי. בין אם מדובר על השקת מוצר חדש, כנס משקיעים, ערב גיבוש לעובדים המסורים או כל התרחשות אחרת, אירוע מתוכנן היטב ומופק בקפידה ממתג את העסק או הארגון ומסייע לו למצות את הפוטנציאל.

בהתאם נערכים מדי יום אירועי חברה רבים, וככל שהאופציה הזו הופכת לנפוצה יותר, עולה גם רף הציפיות של המשתתפים. אחת הדרכים ליצור רושם חיובי במיוחד, ובפרט לספק מזכרת מוצלחת – כך שהאירוע ימשיך לתרום למטרות שעבורן הוא נערך – היא מגנטים.

התאמה לאופי האירוע

מגנטים הם כאמור תוספת מבורכת לכל אירוע. בכל פעם שהאדם שהשתתף באירוע יתבונן במגנט, הוא יתמלא מחדש באותן תחושות חיוביות שאפיינו אותו במהלך האירוע, והחיבור עם החברה יתחזק עוד. על-מנת שאכן כך יהיה, חשוב להקפיד על מספר דגשים חשובים ביצירת המגנטים, והדגש הראשון הוא התאמה לאופי האירוע.

באירועים מכופתרים, גם המגנטים ישדרו רצינות ומכובדות. באירועים שבהם המטרה היא לשבור את השגרה ולאפשר לעובדים לשחרר את הרסן ואפילו להשתטות, אפשר, וכדאי, לבחור באופציה של מגנטים עם אביזרים משעשעים – גם אם לאחר מכן על המקרר במשרד תהיה תמונה יוצאת דופן של הבוס…

ניסיון בצילום אירועים

מגנט מוצלח מבוסס על צילום מדויק, וצילום מדויק מבוסס על ניסיון רב – לא "רק" בתחום הצילום באופן כללי אלא בתיעוד אירועים מכל הסוגים. הסיבה לכך פשוטה: צילום במהלך אירוע, שהוא מטבעו התרחשות דינמית מאוד, מחייב חושים חדים ומהירות תגובה. בנוסף נדרשת תפישה אסתטית מגובשת כדי שבכל תמונה תבוא לידי ביטוי גם האווירה במקום. רק איש מקצוע שכבר צילם אירועים שונים, לרבות אירועי חברה, יצליח לספק את התמונות הטובות ביותר האפשריות, ובזכותן מגנטים מרשימים מאוד.

גודל הצוות

פרמטר נוסף שחשוב לקחת בחשבון לקראת אירוע חברה הוא גודל הצוות שאחראי על הצילום והמגנטים. כדאי כמובן לדאוג שמי שמצלם את האירוע לא יצטרך לטרוח על הפקת המגנטים אלא יהיה פנוי לאורך כל האירוע לצילום, וכמו כן כדאי לוודא שלא ייווצרו "פקקים" בדרך למגנטים – כדי להימנע ממצב שבו האירוע מסתיים או קרוב לסיום ויש משתתפים שעדיין לא קיבלו את המגנטים שלהם.

תוספות אפשריות

בעלי ובעלות עסקים ומנהלים ומנהלות בארגונים שרוצים להשקיע עוד יותר בעובדים שלהם (או בכל קהל יעד אחר של האירוע) יכולים לצרף למגנט שי נוסף – למשל גיפט קארד. במקרה כזה כדאי לנצל את האופציה של הדפסת מעטפות ייחודיות בבית דפוס מתקדם, ולהעניק את המתנה הכפולה – שמן הסתם תגדיל במידה ניכרת את המחויבות של כל עובד ועובדת לחברה – בתוך המעטפה היפה. בדרך זו האימפקט שנוצר, גם בזכות המעטפה וגם בזכות התוכן שלה, יהיה מרשים במיוחד, עובדה שתתרום גם למיתוג החברה כמובילה בתחומה.

זמין 24/7 דילוג לתוכן