צלם מגנטים בחולון

מחפשים צלם מגנטים בחולון ולא מוכנים להתפשר על איכות? הגעתם למקום הנכון! 

צילום מגנטים לאירועי יוקרה ולאנשים שלא מתפשרים על האירוע שלהם ורוצים לקבל את הטוב ביותר !

חייגו : 052-3011220

אם אתם מחפשים צלם מגנטים בחולון ולא מוכנים להתפשר על איכות, מקצועיות ושירות איכותי ללא פשרות אנחנו הכתובת עבורכם. אם בעבר צלם מגנטים היה נחלתם של אירועי היוקרה בלבד, היום אנחנו יכולים למצוא צלם מגנטים כמעט בכל אירוע שאנו הולכים אליו. יש כאלו שבוחרים להזמין גם צלם מגנטים ליום הולדת ולכל אירוע. יש צלמי מגנטים שנמצאים באירועי חברה, אירועי ספורט, ימי כיף לעובדים ואיך לא גם צלם מגנטים במסיבות פורים. אחד הדברים שמעיניינם את רוב האנשים שהם מחפשים צלם מגנטים בחולון הוא מה המחיר אותו הם ישלמו, לא חשובה להם האיכות של המגנט, האיכות של הצילום ואפילו לא כמות המגנטים שהם יקבלו במהלך האירוע או איך האורחים שלהם יראו אותם לאחר מכן. אם אתם לא במקום הזה שבו רק חשוב לכם המחיר ואתם רוצים לקבל צלם רציני שלוקח את האירוע שלכם ברצינות, כזה שלא מתפשר על חומרי גלם איכותיים, שירות אדיב וציוד צילום מקצועי, אתם מוזמנים לחייג אליי כבר עכשיו.

לכל אירוע אני מביא איתי לא רק ציוד צילום מקצועי, חומרי גלם איכותיים, אלא אני מביא איתי שנים של ניסיון ואהבה למצלמה ומתחייב לעבוד בכל המרץ בכל אירוע.

צלם מגנטים בתל אביב

דגשים לבחירת צלם מגנטים בחולון

אתם מחפשים צלם מגנטים במרכז לאירוע שלכם ולא יודעים איך לבחור את הצלם הנכון והטוב ביותר? הנה כל הדגשים לבחירת צלם מגנטים מקצועי צעד אחרי צעד, הדגשים החשובים באמת שחייבים להתקיים אחרת אתם עלולים להצטער שלא בחרתם בצלם מקצועי.

להיות צלם מגנטים כל אחד יכול, זה תחום שאין אליו בכלל חסמי כניסה. כל מה שצריכים לעשות הוא בסך הכל לקנות מצלמה, מדפסת ומחשב נייד (מחשב נייד הוא גם משהו שלכל אחד כבר יש אז יש כאלו שיכולים לדלג על קניית מחשב נייד). עם הציוד הזה כל מה שנשאר הוא להתחיל לפרסם בקלות בפייסבוק וכל מיני אמצעי מדיה ולהביא לקוחות.

אבלל הניסיון הוא כל כך חשוב בצילום אירועים והוא גורם מכריע.  רק צלם מגנטים מקצועי ומנוסה ידע להתמודד עם לחץ של מאות אורחים שמחכים למגנט שלהם ותוך כדי לתפעל את הגרפיקאי שנמצא איתו להפיק את המגנטים ולהמשיך לצלם ולתת שירות אדיב.

אל תתביישו לשאול מהו הוותק של הצלם שמגיע לאירוע שלכם, כמה זמן הוא בתחום ועד כמה איכותיים המגנטים שאתם מקבלים.

אחד הדברין החשובים ביותר בהפקת מגנטים לאירועים הוא כמות התמונות שכל צלם מגנטים משכפל.

לא פעם אנו עדים למצבים בהם צלמי מגנטים לאירועים לא משכפלים כל תמונה כמספר המצולמים בה. זה אחד הדברים הגרועים ביותר שיכולים לקרות, תחשבו לרגע על אורח שמגיע לאירוע הוא רואה תמונה שלו וצריך להחליט הוא וזה שנמצא איתו בתמונה מי מהם יזכה בתמונות המגנט הזאת. לכן, חשוב לוודא שכל המגנטים משכופלים כמספר האנשים המצלומים בתמונה.

אל תשכחו שצלם מגנטים הוא כבר מזמן לא עוד אטרקציה פשוטה, צלם מגנטים מהווה חלק מרכזי באירוע שלכם והוא צריך להיות מיומן בצילום כל סוגי האירועים.

חשוב לבדוק את גלריית העבודות ולוודא שאתם מתחברים לצילום. צילום מקצועי הוא לא רק מצלמה ברמה גבוה, הוא גם לדעת לראות תמונות שמביעות רגש, תמונות שמספרות סיפור ומצליחות להיות תמונות שיזילו דמעה גם בעוד תקופה ארוכה כאשר תראו את התמונות האלו.

בהרבה מאוד מקרים צלמי מגנטים מגבילים את שעות העבודה שלהם באירוע. כמובן שזה גם משפיע על המחיר באופן ישיר מה שאומר שאתם יכולים לקבל הצעת מחיר זולה מאוד אבל היא כוללת בתוכה זמן עבודה מאוד מוגבל. 

חשוב שזמני העבודה יהיה ברורים ואתם יודעים בדיוק מתי מגיע ומתי הולך צלם המגנטים מהאירוע שלכם. זמן המינמלי שבו צלם מגנטים צריך להיות באירוע הוא לכל הפחות 4 שעות. מתחת ל4 שעות זה לא מספיק בשביל להפיק כמות גדולה של מגנטים במיוחד שמדובר על צילום מגנטים בחתונה.

המגנט הוא כרטיס הביקור של האירוע שלכם.

איך אתם רוצים שיזכרו את האירוע שלכם? אתם משקיעים בו המון זמן ומחשבה, עושים טלפונים להמון נותני שירות משווים מחירים, הולכים לפגישות עם ספקים, הולכים לכל מיני אולמות אירועים, מרכיבים מנות שיהיה לאורחים שלכם נעים, משקיעים באלכוהול והרשימה עוד ארוכה… אבל כשזה מגיע לבחירת צלם מגנטים בחולון אתם מרשים לעצמכם להתפשר, העיקר לחסוך כמה עשרות שקלים בודדים. תעצרו לרגע לחשוב איך אתם רוצים שיזכרו את האירוע שלכם. אל תתפשרו על צלם מגנטים שעובד רק עם חומרי גלם איכותיים ברמה גבוה, רק ככה האירוע שלכם באמת יהיה מושלם אם תשימו לב לכל הפרטים הקטנים האלו. 

הפרטים הקטנים הם אלו שיעשו את השינוי הגדול, לכן תמיד חשוב מאוד להשקיע ולשים לב היטב לכל פרט קטן.

צלם מגנטים חייב להיות אדיב. במיוחד שיש עליו הרבה מאוד לחץ. הוא נמצא במצב שבו הוא צריך להספיק ולהפיק מגנטים בפרק זמן מאוד קצוב וקצר, להספיק לצלם את בעלי האירוע יחד עם האורחים ולהכין את המגנטים עצמם בצורה מדויקיית ומהירה. 

שירות אדיב לא פעם עדיף על הרבה דברים אחרים, אבל ברגע שהוא מגיע יחד עם צילום מקצועי, חומרי גלם איכותיים ומחיר הוגן הוא המפתח להצלחה לקבלת אירוע מושלם.

צלם מגנטים בחולון - שאלות ותשובות

מחיר צילום מגנטים הוא החל מ 590 ש"ח לחבילת צילום מגנטים ללא הגבלת כמות לאירוע של עד 100 מוזמנים, ויכול להגיע עד 1200 ש"ח לחבילת צילום מגנטים ללא הגבלת כמות לאירוע של מעל 400 מוזמנים.

יש המון חבילות צילום מגנטים שכוללות בתוכן המון אטרקציות נוספות, אבל החבילות הבסיסיות הן :

צילום מגנטים בלבד : חבילה הכוללת צילום והפקת מגנטים ללא הגבלת כמות. המחיר הממוצע של חבילה זאת לאירועים קטנים הוא כ 600 ש"ח.

צילום מגנטים + צילום אווירה באירוע : חבילה שבנוסף לצילום הפקת מגנטים במהלך האירוע יהיו גם צילומי סטילס של אווירה במהלך האירוע. העלות של חבילה זאת הוא סביב 800 ש"ח.

צילום מגנטים + סטילס + וידאו : חבילה מלאה שיש בה את כל מה שאתם צריכים מבחינת צילום באירוע, העלות של חבילה זאת היא 1200 ש"ח והיא תכלול בדרך כלל גם אלבום כיסים במתנה.

בהחלט כן. יש הרבה מאוד צלמי אירועים מקצועיים שגם מספקים שירות של צילום מגנטים לאירועים. הסיבה לכך היא שרוב הציוד כבר קיים ומבחינתם צילום מגנטים הוא הכנסה נוספת לכן הם אופציה מעולה שכדאי מאוד לשקול ולשכור את שירותיהם של צלמים מקצועיים.

הזמן הקצר ביותר שמומלץ לסגור לפני הוא שבועיים. קודם כל שתוכלו להוריד מעצמכם לחץ מיותר לפני האירוע. אל תשכחו שתכנון אירוע זאת משימה מורכבת ויש איתה המון לחץ. נסו להקל על עצמכם ולסגור דברים מראש. אבל כמובן שאתם גם יכולים לנסות ולסגור יום לפני האירוע, זה יכול להיות מאוד מלחיץ ואתם צפויים לקבל הצעות מחיר יותר גבוהות, בשביל לקבל מחירים יותר זולים נסו לסגור לפני ככה גם תוכלו לאסוף מספר גדול יותר של הצעות מחיר.

צרו איתנו קשר עוד היום

צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר משתלמת

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת והוגנת, חייגו אלינו כבר עכשיו וקבלו הצעת מחיר חינם ללא התחייבות.

זמין 24/7 דילוג לתוכן