צלם מגנטים לבר מצווה

צלם מגנטים לבר מצווה

מחפשים צלם מגנטים לבר מצווה ורוצים לקבל מידע כיצד לבצע את הבחירה הנכונה, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בראשי פרקים.

כמובן שכל דבר חשוב, אבל בכדי שתדעו מהם הדברים החשובים באמת מבלי ללכת לאיבוד בעודף מידע, הבאנו לכם את ראשי הפרקים של הדברים החשובים.

צלם מגנטים מגנטים לבר מצווה – הדגשים החשובים

כמה משלמים

לכל דבר יש מחיר, שרוצים לקבל צילום מקצועי ומגנטים איכותיים אתם צפויים לשלם על זה בהתאם, אם אתם לא מחפשים איכות ומוכנים להתפשר על זה שתקבלו מגנטים באיכות ירודה, אז אתם יכולים למצוא מגנטים גם במחירים של פחות מ 500 ש"ח.

החשיבות של מחיר סביר

בשביל שתבינו מה עומד מאחורי מחיר זול לצילום מגנטים לבר מצווה, בואו ונכניס אתכם למחירים אותם משלם כל צלם מגנטים ותבינו שמאוחרי מחיר זול עומד משהו שלא יסתדר לכם.

עלות חומרי הגלם – העלות של חומרי הגלם לאירוע של 150-200 אנשים שזה סדרך כלל הכמות של מוזמנים לאירוע בר מצווה היא סביב ה 200 ש"ח שמדובר על חומרי גלם איכותיים. אם מדובר על חומרי גלם זולים העלות תהיה סביב ה 70 ש"ח, אכן מדובר על פערי מחירים מאוד משמעותיים.

אחרי שלקחנו בחשבון את העלויות של חומרי גלם אותם משלם כל צלם מגנטים, אפשר להבין כי קיים קיים ישיר וחד משמעי בין המחיר אותו דורשים מכם לבין איכות חומרי הגלם איתם יעבדו באירוע שלכם.

200 ש"ח אלו רק עלויות של חומרי גלם, עליהם יש להוסיף עלויות של זמני נסיעה, בלאי של ציוד, עלויות פרסום וזמן עבודה, העלות של נסיעה לכל אירוע היא נניח 50 ק"מ ניסעה, שזה 25 לכל כיוון, מה שאומר שזה בממוצע כולל בלאי רכב יעמוד על 100 ש"ח, סה"כ עלויות מגיע ל 300 ש"ח, אז איך ייתכן שתקבלו חבילת צילום מלאה ב 500 ש"ח?!?!?!

ב 500 ש"ח צלם המגנטים יוצא לעבוד תמורת 200 ש"ח לא כולל עלויות של מיסוי, רו"ח שנתי ועוד.

לכן או שתקבלו כמות מאוד קטנה של מגנטים, כלומר צלם המגנטים לא באמת יפיק כמות של מגנטים מספקת לכם ולאורחים שלכם. או שתקבלו איכות מגנטים כל כך נמוכה שאפילו אחרי מספר ימים בודדים כבר תראו שהמגנט דהה.

מי מצלם

הרבה פעמים עולה השאלה האם צלם מגנטים יכול להיות הצלם של בר המצווה, התשובה לכך היא : כמובן, אין שום סיבה שצלם מגנטים לא יכול להיות הצלם של בר המצווה, כל זאת בתנאי שמדובר על צלם מקצועי ומיומן שיוכל להתמודד עם האירוע. בנוסף אותו צלם מגנטים לאירוע בר מצווה חייב לעבוד עם איש צוות נוסף, אחד יהיה אחראי על הפקת המגנטים והשני יהיה זמין עבורכם לצלם כל דבר חשוב באירוע.

הצילום חייב להיות מקצועי ואיכותי, אל תשכחו שלא תמיד מה שאתם מחפשים זה תמונות יפות, חפשו מישהו שידע למצוא קומפוזציות נכונות ולצלם רגעים שמספרים סיפור מיוחד ומרגש.

אדיבות וסבלנות

צילום בר מצווה זה לא רק להחזיק מצלמה, זה לדעת להתחבר לילדים שמגיעים לאירוע, בר מצווה זה לא כמו חתונה שבה 95% מהאורחים הם בוגרים, באירועי בר מצווה אנו מגיעים למצב שבו עיקר האורחים הם ילדים, לפעמים הם לא הכי סבלניים ויש להם דרישות, לכן צלם מגנטים באירוע בר מצווה צריך להיות כזה שיכול להתמודד עם הלחץ הרב ולהיות אדיב וסבלני כלפי הילדים והאורחים באירוע.

זמין 24/7 דילוג לתוכן