צלם מגנטים לחינה

צלם מגנטים לחינה

מחפשים צלם מגנטים לחינה ורוצים לקבל חבילות צילום משתלמות?

הבאנו לכם את כל המידע כולל מבצעים מיוחדים לחבילות צילום מגנטים לחינה ולכל סוגי האירועים.

צלם מגנטים לחינה – איך זה עובד ולמה צריכים את זה?

אם בעבר צלם מגנטים הייה נחשב לנחלת חתונות היוקרה בלבד, היום אנו רואים כמעט בכל אירוע צלם מגנטים.

אנחנו נפגוש צלמי מגנטים גם באירועי יום הולדת של גיל 4, אירועי חברה, כנסים, השקות של חנויות חדשות ועוד.

איך זה עובד :

שמדובר על חינה, אחרי שסגרתם ובדקתם מול מספר אולמות לחינה במרכז, הגיע הזמן להתחיל לחפש נותני שירות נוספים, בינהם צלמי מגנטים, תקליטנים ועוד.

בשלב הראשון : הכנת המסגרת למגנט.

השלב הראשון מתקיים כמה ימים לפני האירוע עצמו, בשלב זה אחרי שסגרתם מול צלם המגנטים הוא ישלח לכם כמה סקיצות לאישור של מסגרת המגנט, אחרי שיש לכם מסגרת שתהיה מעוטרת על כל מגנט אפשר לעבור לשלב הבא.

השלב השני : לאירוע שלכם מגיע צוות המגנטים.

צוות המגנטים כולל בתוכו צלם מגנטים שתפקידו לצלם את האורחים שלכם ואתכם.

יחד איתו מגיע גרפיקאי, תפקידו של הגרפיקאי הוא לקבל מצלם המגנטים את התמונות שצילם, להעביר אותם למחשב ושם לשכפל כל תמונה כמספר המצולמים ולבצע מסגור.

אחר כך כל התמונות שמוכנות נשלחות לפיתוח.

התמונות שפותחו במקום תוך כדי האירוע מודבקות על דף מגנטי דביק, חותכים אותן ומכינים את המגנטים.

בשלב השלישי : ברחבת הריקודים יוצב לוח מגנטי דביק ממנו כל אורח יכול לקחת את המגנט שלו למזכרת מהאירוע המיוחד שלכם.

במהלך כל החינה יופקו לכם ולאורחים שלכם מגנטים, צלם מגנטים לחינה יהיה צמוד אליכם והגרפיקאי המיומן והמקצוען ידאג להפיק לאורחים שלכם ולכם מגנטים מרשימים ללא הגבלת כמות.

למה צריכים צלם מגנטים בחינה?

למה אתם בכלל צריכים צלם מגנטים בחינה? כדי לספק אטרקציה לאורחים, בשביל להגיד להם תודה שבאו, שתהיה לכם עוד זווית צילום, שלא ידברו עליכם.

הרבה מאוד אירועים חייבים שתהיה בהם אטרקציה, גם באירוע חינה אטרקציה כמו צילום מגנטים היא האטרקציה מבין הזולות שתמצאו לאירוע חינה ובין רבות התועלת הגדולות ביותר.

שאתם מזמינים צלם מגנטים לאירוע חינה אתם מקבלים : מזכרת לאורחים + צילום של האירוע + האטרקציה מבין הזולות ביותר שיש לאירועים.

שלא ידברו עליכם : אם אתם תמצאו צלם מגנטים באירוע יום הולדת פשוט, אז לחינה לא תזמינו צילום מגנטים?

עוד זווית צילום : היום צלמי מגנטים הם כבר מזמן לא רק אטרקציה, צלמי מגנטים מקצועיים גם יכולים לתת לכם שירות של צילום סטילס מלא של כל החינה שלכם.

איך בוחרים נכון חבילת מגנטים לחינה?

יש המון חבילות צילום ומגנטים לאירועי חינה, היום תוכלו למצוא צלמי אירועים שיתנו לכם את צילום המגנטים במתנה בחינה אם סגרתם מולם גם את הצילום של החתונה.

הבחירה הנכונה של חבילת מגנטים לחינה לרב היא חבילת צילום מגנטים ללא הגבלת כמות, לא מומלץ בכלל להגביל את הכמות של המגנטים באירוע.

שאתם בוחרים חבילת צילום מגנטים עם הגבלת כמות, כל צלם מגנטים חובבן שיגיע לאירוע שלכם יעשה את המאמץ להוציא כמה שיותר מגנטים במהירות להגיע לכמות המסוכמת וללכת הביתה.

תעשו חשבון קצר, אם בחרתם חבילה של 200 מגנטים לאירוע החינה שלכם, זה בהחלט יכול להספיק, אבל אם הצלם לוקח 10 אנשים ביחד מצלם אותם לתמונה, ב 10 קליקים במצלמה כבר יש לו 100 מגנטים שהוא מפיק, כי לכל מגנט עושים שכפול כמספר האנשים בתמונה.

ואז, אתם פתאום מגלים שבאמת יש לכם 200 מגנטים כמו שסוכם והצלם צילם סה"כ לא יותר מ 50 תמונות, שהכי הרבה בכל תמונה כזאת יש 4 אנשים וככה הגעתם למכסת כמות המגנטים שסוכם. לכן, חבילת הצילום הנכונה ביותר לכל סוג של אירוע היא חבילה ללא הגבלה.

זמין 24/7 דילוג לתוכן