צלם מגנטים ליום הולדת

צלם מגנטים ליום הולדת

איך לבחור צלם מגנטים ליום הולדת, מה חשוב לקחת בחשבון ועל מה אפשר לוותר.

אם עד עכשיו הייתם בטוחים שבחירת צלם מגנטים חייבת להיות עסק יקר, בואו ללמוד יותר.

בחירת צלם מגנטים שמדובר על אירוע כמו יום הולדת היא פשוטה.

כל מה שאתם צריכים לדעת בכדי לבחור את הצלם הנכון הוא מחיר.

כן, חפשו רק מחיר ועוד כמה דברים קטנים.

צלם מגנטים ליום הולדת למה לא רק מחיר

רגע אחד לפני שנעבור להסביר למה לא רק מחיר, נסביר למה קודם כל אתם צריכים לחפש רק מחיר.

שחוגגים יום הולדת ברוב המקרים מדובר על תקציב מאוד מוגבל, אחרי הכל ימי הולדת לגילאי 3-6 שאלו הם הגילאים שעוד חוגגים יום הולדת התקציבים הם מוגבלים מאוד.

לכן כל חיפוש של צלם מתחיל קודם כל במחיר, אחרי שמצאתם מחיר משתלם זה הגורם העיקרי שמקבל משמעות רבה מאוד בבחירה שלכם.

גם אם האיכות של המגנט לא תהיה מושלמת והוא לא יחזיק לעוד 5 שנים מיום האירוע, זה משהו שאתם תוכלו לחיות איתו בשונה מאשר צילום ברית בירושלים, אבל באירוע כמו יום הולדת העיקר הוא התמונות על הדיסק ולא המגנט.

אז אם תקבלו מגנטים שיחזיקו לכם כמה חודשים ספורים ותשלמו כמה מאות שקלים פחות זה משהו שלא יהיה נורא, כל מה שחשוב לכם הוא שיהיה לכם תעוד ותמונות מהאירוע שאותם תוכלו לשמור לעוד תקופה ארוכה.

גם שירות וסבלנות

לעבוד עם ילדים זה לא פשוט בכלל, גם אם אתה רק עומד מאוחרי המצלמה ולחוץ על כפתור.

צלם מגנטים ביום הולדת חייב להיות סבלני וחייכן כל הזמן, נסו למצוא מישהו שכבר עשה בעבר אירועי יום הולדת, הדרך הטובה ביותר למצוא צלם מגנטים מקצועי ומיומן היא על ידי בדיקת המלצות עם הורים אחרים, שאלו אותם כי בטוח שהיום לכל גן יש קבוצת ווצאפ של הורים.

תקתקנות ומהירות

אירועי יום הולדת של ילדים נמשכים בדרך כלל במקרה הכי ארוך שיש שעתיים וחצי, ברוב המקרים בשעה 17:00 נפגשים ולקראת 19:00 כבר האירוע מסתיים, יש מקרים שמדובר גם על אירועים שנמשכים רק שעה וחצי, לכן צלם המגנטים שמגיע לאירוע חייב להיות זריז להספיק להוציא את כל התמונות שהוא צילם במהירות כדי שהילדים שהולכים יקחו איתם את המגנט שהם מקבלים למזכרת.

לקבל את התמונות

מה שחשוב לכם באירוע כמו יום הולדת הוא שתקבלו בסוף היום את התמונות שלכם על דיסק, בקשו מהצלם לא רק לצלם תמונות של הילדים יחד אלא לנסות ולצלם כמה צילומי אווירה, כמו את הפעיליות שהילדים עושים ואפילו תמונות של כל המשפחה יחד.

לסיכום

אם הצלחתם למצוא מי שיתן לכם שירות מהיר ויעיל, יהיה אדיב וחייכן והמחיר שלו זול מאוד, גם אם המגנטים שלו הם לא מחומרי הגלם הטובים והמשובחים ביותר, כדאי מאוד לשקול לבחור בו.

אבל אם אתם חוגגים אירוע בלי הגבלה של תקציב, אז אין שום בעיה אם תבחרו בצלם מגנטים שיתן לכם את הכל ובמקביל יעבוד עם חומרי גלם איכותיים.

אחרי הכל גם התקציה החריג של צילום מגנטים ביום הולדת זה כמה מאות שקלים, מגנטים איכותיים ליום הולדת כולל צילום יעלו לכם 800 ש,ח, ואילו מגנטים פחות איכותים תוכלו למצוא גם ב 500 ש"ח בלבד.

צלם מגנטים ליום הולדת – שאלות ותשובות

רגע אחד לפני שבוחרים מגנטים ליום הולדת, בטח יש לכם המון שאלות שאתם רוצים לקבל עליהן תשובה. הכנו לכם כאן תשובות לשאלות המרכזיות ביותר שאנו מקבלים כמעט כל יום.

כמה עולה צלם מגנטים ליום הולדת?

המחיר של צילום מגנטים ביום הולדת משתנה בהתאם לסוג החבילה וכמות המוזמנים באירוע. אנו מצרפים לכם כאן את המחירון שלנו שיעזור לכם לקבל הערכת סדר גודל כמה תשלמו על צילום מגנטים.

חבילת מגנטיםמחירמידע נוסף
מגנטים בלבד290 ש"חחבילת צילום מגנטים בסיסית בלבד ללא הגבלת כמות
מגנטים + סטילס 590 ש"ח מגנטים ללא הגבלה + צילום סטילס במהלך האירוע.
מגנטים + סטילס + וידאו890 ש"חצילום מגנטים ללא הגבלה + צילום תמונות סטילס + וידאו ללא עריכות.

כמה זמן לפני האירוע צריכים לסגור מול צלם ליום הולדת?

כמובן שאפשר למצוא צלם גם יום לפני ואפילו באותו היום, אבל ברגע שיש לכם תאריך מומלץ לפחות שבועיים לפני האירוע לסגור מול הצלם.

גם אתם תהיו יותר רגועים שיש לכם כבר הכל סגור, וגם שברוב המקרים צלמי מגנטים הטובים ביותר בדרך כלל תמיד תפוסים וכדאי מאוד לסגור מול מישהו מקצועי.

איזה חבילות צילום מגנטים יש לימי הולדת?

לימי הולדת יש המון חבילות של צילום מגנטים. אבל בדרך כלל החבילה הבסיסית ביותר היא זאת שהכי מתאימה.

החבילה הבסיסית צריכה להספיק לאירוע יום הולדת, גם מהסיבה שבדרך כלל ימי הולדת אלו אירועים עם תקציבים מוגבלים מאוד ולא צריכים להשקיע יותר מידי.

אתם יכולים בהחלט להסתפק בתמונות מגנטים שגם יהיה לכם צילום של האירוע ומזכרת לאורחים של מגנטים מיוחדים.

זמין 24/7 דילוג לתוכן