שאלות שחובה לשאול צלם לברית

שאלות שחובה לשאול צלם לברית

רגע אחד לפני שאתם סוגרים מול צלם לברית, יש מספר שאלות שחובה לשאול צלם לברית בשביל שתדעו שאתם עושים את הבחירה הנכונה.

אל תשכחו שיש לא מעט צלמי אירועים, ברוב המקרים שאתם סוגרים מול צלם לאירוע הברית סביר מאוד שזה מישהו שאתם מצאתם אחרי חיפוש באינטרנט, כי אין יותר מידי זמן לחפש המלצות ובטח שלא לקיים פגישות עם הצלם בשמונה ימים מאוד עמוסים מאוד של הולדת הבן החדש שמצטרף למשפחה.

אבל בכל זאת, אתם עושים חיפושים אחרי צלם לברית שאתם מחפשים באינטרנט או דרך המלצות של חברים, כדאי מאוד לעבור על מספר שאלות חשובות וקריטיות שאלו יהיו השאלות שצריכות להנחות אתכם בכל התהליך של חיפוש הצלם לאירוע המושלם שלכם.

אם התמונות שלכם חשובות לכם, אז כנראה אתם לא תהיו מוכנים להתשפר על הצלם שילצם את האירוע שלכם. לא משנה אם מדובר רק על צלם מגנטים לברית או שאתם מחפשים צלם אירועים מקצועי שילווה אתכם, הצילום הוא חלק קריטי ובלתי נפרד מהתיעוד של האירוע שלכם.

צלמי האירועים אבל בין אם שמתם לב אליהם ובין אם לא, פעולה זו עומדת להפוך להרבה יותר קשה אם לא שאלתם כמה שאלות חשובות. אל תדאגו. כיסינו אותכם. רשימה זו מכילה מספר שאלות שאתם צריכים לשאול כל צלם שאתם שוכרים כדי לצלם את הברית שלכם.

כאשר אתם אלו שעומדים במקום של מתכנני אירועים, עליכם לזכור כמה דברים בעת בחירת צלם לאירועים שלכם. זה נהיה חשוב עוד יותר אם הצלם שתשכרו יסקור אירוע בקנה מידה קטן יותר. כלומר, אתם בטח לא רוצים שהצלם שאתם בוחרים לברית לא יצלם את כל הדברים שבאמת חשובים לכם, הוא חייב להיות כזה שיש לו ראיה מרחבית והוא מצלם כל דבר שבאמת חשוב וראוי לציין שיהיה חלק מהאירוע הבלתי נשכח שלכם. צריך להשקיע בבחירת הצלם ביום המיוחד שלכם, אל תשכחו שמעבר לצילום מקצועי גם חשוב לכם להיות עם מישהו שהוא סבלני ונעים להיות בקרבתו.אתם צריכים להאמין ולסמוך על הצלם שלכם ולדעת שזאת בחירה נכונה, והצלם שלכם מצידו צריך לשדר לכם את הביטחון ואת האמון שאתם זקוקים לו בכדי לדעת שאתם עושים בחירה נכונה של צלם אירועים מקצועי. לכן, שאלו את השאלות האלה כדי להכיר את הצלם שלכם וודאו שאתם נמצאים באותו הקו יחד עם הצלם ויש לכם על מי לסמוך שיתעד עבורכם על הצד הטוב ביותר את האירוע.

מספר שאלות שחובה לשאול צלם לברית לפני שסוגרים מולו:

אם אנחנו לא מרוצים מהתמונות, האם יש משהו שאתה יכול לעשות? סביר מאוד שזה יכול להיות מאוד קיצוני, אבל לא פעם הרבה מאוד אנשים לא תמיד מרוצים מהתמונות שהם מקבלים באירוע. כמובן שיש לזה פתרון. הצלם יכול להציע עריכה של התמונות, חידוד וליטוש וככה התמונות יהיו מושלמות. יחד עם זאת, יותר מומלץ לבדוק את תיק העבודות של הצלם ולוודא שבאמת אתם סוגרים עם מישהו שאתם תאהבו את סגנון הצילום שלו.

אם אתה חולה ביום האירוע, מה אתה עושה? אני יכול להעיד על הניסיון שלי שפעם הלכתי לצלם אירוע גם עם חום של 39 מעלות והייתי גמור, לקחתי 2 אופטלגין ויצאתי לצלם את הברית, הכל בשביל לא לבאס את הלקוחות שלי. אבל בכל מקרה כזה חשוב שיהיה לצלם גיבוי והוא יוכל לשלוח מישהו אחר במקומו ולא ישיאר אתכם בלי צלם בכלל באירוע.

כמה אירועים צילמתם, וכמה ניסיון יש לך? – הניסיון הוא אחד הדגשים המנחים העיקריים שעוזר לכם לדעת איך לבחור צלם מגנטים בדיוק אותו הדבר כמו הבחירה של צלם לברית. לניסיון יש משמעות מאוד גדולה לא רק בגלל שהצלם יודע לעבוד בצורה יותר מקצועית אלא בזכות המון דגשים נוספים אחרים, כמו הציוד שיש לצלם וותיק ועוד.

מה בדיוק כלול בחבילות שלך? חשוב מאוד לדעת מה אתם מקבלים ועל מה אתם משלמים. יותר מהכל חשוב גם לדעת מתי אתם מקבלים את החומרים אם אתם גם בוחרים חבילה הכוללת אלבום תמונות או הגדלות מיוחדות של התמונות.

כמה זמן לאחר האירוע אתה מגבה את התמונות?- בדרך כלל נהוג לגבות את התמונות כמה חודשים, אני אישית מחזיק כרטיס זיכרון חיצוני במיוחד לאירועים שאני מצלם ועליו יש לי אירועים קודמים של מספר שנים אחרוה.
הסיבה שבגללה שלעולם אני לא מחוק את התמונות היא סיפור שקרה לי, באסון הכרמל שהייתה שריפה מאוד גדולה היה זוג שצילמתי את החתונה שלו וכל הבית שלהם והתכולה שלו נשרפו, אחרי שהכל נשרף הם יצרו קשר ושאלו אם יש לי את התמונות שצילמתי בחתונה שלהם, לשמחתי (וגם לשמחתם) היו לי את התמונות וכבר באותו הרגע העברתי להם. מאז אני לא מוחק תמונות של אירועים לעולם.

זמין 24/7 דילוג לתוכן