תמונות שחובה לצלם בחתונה

תמונות שחובה לצלם בחתונה

תמונות שחובה לצלם בחתונה

בחירת צלם לחתונה היא אחת מההחלטות היותר חשובות בסגירת ספקים ליום הגדול שלכם. הסיבה לכך היא דיי ברורה, הצלם הוא זה שאחראי על המזכרת שלכם מהיום הזה והוא זה שיספק לכם את התוצאה בין אם תאהבו אותה או לא. לכן מאוד חשוב שתעשו פגישה של תיאום ציפיות עם הצלם, לא משנה כמה טוב הוא, על מנת שתוכלו להכווין אותו למה הכי חשוב לכם שהוא יתפוס בעדשת המצלמה שלו ואיזה רגעים או תמונות תרצו שהוא יתעד. קחו בחשבון שתמונות כמו רגע החופה או הריקוד הראשון, אלו דברים שברורים מאליו שיש לצלם, אך אם יש הבעות פנים שתרצו שהצלם יתפוס או רגעים ספציפיים בתוך הרגעים המשמעותיים הללו, חשוב שתדברו אתו על כך.

תבואו עם השראה

כאשר רוצים להעביר מסר מסוים, הכי קל פשוט להראות דוגמא לכך. לכן זה הזמן לחרוש את האינטרנט ואת אפליקציית פינטרסט, ולשמור לכם את כל הדוגמאות לתמונות שאהבתם. לא משנה אם זה הצבע, זווית הצילום, הרקע, או אפילו הרגע עצמו של האירוע, העיקר שתוכלו להראות את זה לצלם בפגישה שלכם, כדי שהוא יוכל להבין אותכם ואת הרצונות שלכם בצורה הטובה ביותר.

נשיקה במצח

הרגע שהכלה צועדת את הדרך אל החופה, הוא אחד הרגעים היותר מרגשים בחתונה עצמה, כל האורחים והחתן נמצאים בציפייה לרגע שבו היא תיכנס, מה היא תלבש, איזה שיר היא תבחר ועוד. ובכל זאת ברגע המאוד מרגש הזה, יש את השלב שבו החתן פוגש את הכלה באמצע הדרך, מניח לה נשיקה על המצח ועוטה על פניה את ההינומה. הרגע הזה של הנשיקה הוא אחד הרגעים היותר יפים ומרגשים באירוע ולא תמיד נותנים לו דגש, אך האמת שזו תמונה שלא כדאי לפספס, כי היא מציגה בתוכה את כל האורחים בשיא ההתרגשות מקיפים את הזוג האוהב שניות לפי שהופכים להיות בעל ואישה.

רגע ענידת הטבעות

רגע ענידת הטבעות בחתונה הוא רגע מרגש ויש לוודא שהצלם מתעד את הרגע הזה בכל שלב, כולל את המבטים שמתחלפים בין הזוג הטרי באותם רגעים ואת המבטים של המשפחה הקרובה מסביב. בנוסף תמונה של טבעות זהב מהחתונה יכולה להיות יפיפייה והכרחית לאירוע, אז תמיד מומלץ לעשות קלואוז אפ ולתעד את הטבעות עצמן. יש כאלה שבוחרים להצטלם עם הכתובה וטבעות הזהב מופנות כלפי עדשת המצלמה, כדי לתעד את הרגע הזה, וזו למרות שנחשבת פוזת תמונה ישנה, יכולה להיות מרגשת ומזכרת מיוחדת.

רגעים אינטימיים באירוע

צלם טוב ידע לתפוס את הרגעים המיוחדים והמרגשים באמת באירוע, ואנחנו לא מדברים על הרגעים הברורים מאליהם, אנחנו מדברים על הרגעים המיוחדים בהם ניתן לראות את האורחים שלכם ואותכם ברגעים אותנטיים מרגשים. לדוגמא במהלך טקס החופה, אם הצלם יתפוס בעדשת המצלמה את אחת האימהות, החברות, או האחיות בוכות מהתרגשות, זו יכולה להיות תמונה מאוד מרגשת ומיוחדת. תמונות נוספות הן נשיקה או חיבוק של אחות או חברה מיד לאחר שבירת הכוס ועוד רגעים אישיים ומיוחדים עם האורחים שלכם.

בנוסף תמונות אינטימיות מיוחדות יכולות להיות גם בין החתן לכלה כמו גילויי סוד באוזן, נשיקה אינטימית, חיוכים ומבטים מתוקים, וכל דבר שיתעד את גילויי האהבה ביניכם.

תיעוד הפרטים הקטנים

חשוב שהצלם יתעד את הפרטים באירוע ברמה הכי מדויקת, אפילו את הזר של הכלה. זה מתחיל מהבוקר מההתארגנות של החתן הכלה, תיעוד של הלבוש שלהם, שמלת הכלה, חליפת החתן, הנעליים והחגורה, רגעים עם המאפרת והמסרקת, רגע המפגש ביניהם ורכב החתונה. ממשיך לאולם עצמו, תיעוד של החופה עומדת ריקה, תיעוד של אבזור האולם, עמדת קוקטיילים אם יש, עמדת שזירת פרחים, מספורי שולחן והצורה שבה השולחן ערוך, תמונה של עוגת החתונה אם יש וכל מה שיעביר את החוויה מהאירוע עצמו.

רגע שבירת הכוס

יש המון תמונות שחובה לצלם בחתונה זה הרי ברור שהצלם יתעד את רגע שבירת הכוס בחופה, אך מאוד חשוב להכין אותו לכך שיש מצב שאנשים יקפצו לו לתוך הפריים והוא צריך לדעת להזיז אנשים, על מנת לתפוס את הרגע המיוחד הזה. בנוסף כדאי שיהיה צלם נוסף שיתעד את הרגע מרחוק עם התגובה של קהל האורחים לשבירת הכוס עצמה, שכן גם זו תמונה מיוחדת ומרגשת.

זמין 24/7 דילוג לתוכן