צלם לברית באשדוד

צלם לברית באשדוד זה רק המגנט הלהוט! כל מה שאתם צריכים לתיעוד אירוע ברית מושלם תוכלו למצוא אצלנו. חבילות צילום לברית הכוללות צילום מגנטים + צילום תמונות סטילס + צילום וידאו מקצועי כולל עריכות + אלבומי תמונות מעוצבים לברית. הכל במקום אחד. 

צילום ברית מקצועי שיכול להיראות אחרת מכל מה שהכרתם עד היום, לא רק עוד אותן תמונות קבועות שיש בכל אירוע. תמונות שבהן אני מביא איתי את כל הארסנל שצברתי בצילום אירועים, הסתכלות שונה ואומנותית. להראות את הרגש והחוויה דרך העיניים שלי, לתעד לכם את הרגע המיוחד ולתת לכם את אותה התחושה בכל פעם מחדש שתראו את התמונות.

 

צלם לברית באשדוד

איך אני רואה את הדברים

אחרי שנים שבהם אני עוסק בצילום אירועים, אני רוצה להסביר לכם איך אני רואה את הדברים ואיך אני יכול לתת לכם משהו מיוחד הרבה יותר ממה שהכרתם עד היום.

אני מאמין בכדי לתת לכם צילום אומנותי ומיוחד, אתם לא צריכים לשלם מחירים גבהוים מאוד. היום המציאות היא כזאת ששיטת המכירה של כל צלם לברית היא להפחיד אתכם שמחיר זול יכול לעלות לכם ביוקר. בואו ואני אנפץ לכם את כל הסטגימות האלו! אני מאמין במחירים הוגנים בשירות מכל הלב ואם זה לא מספק אתכם, אתם יכולים לראות המון המלצות של לקוחות שלי שזכו לקבל את הטוב ביותר והכי חשוב את כל הטוב הזה הם קיבלו במחיר הוגן. לא פעם אני נתקל גם בצלמים שגובים מחירים גבוהים ובמילים עדינות לא שווים את מה שהם דורשים.

האומנות שלי בצילום

חשוב לזכור שצילום זאת אומנות. בדיוק כמו מוזיקה, כמו ציור וכל דבר אחר. לא כל אחד מתחבר לאותו סגנון של מוזיקה, שזה אומר שלא כל אחד מתחבר לאותו סגנון של אומנות. אותו הדבר בצילום אתם צריכים לראות שאתם מתחברים לסגנון הצילום. תעברו על גרליית העבודות של כל צלם ותראו מה אתם הולכים לקבל. 

כי תמונה שווה אלף מילים, אבל אני  מאמין שתמונה היא לא רק אלף מילים, היא הדרך לספר סיפור, הדרך להעביר רגשות והדרך להראות מה באמת קרה ואיך הרגשתם באירוע מיוחד כמו ברית מילה באשדוד.

צלם לבריתה באשדוד

אני והמצלמה

בשונה מהרבה צלמים אחרים שנולדו עם מצלמה, הרומן שלי עם המצלמה התחיל בתור סטודנט שחיפש עבודה שאפשר לשלב עם לימודים. ואז הגיעה ההצעה לעזור לחבר שהוא צלם אירועים. וזה התחיל בכמה חתונות שצילמתי יחד איתו ומשם המשיך ומאז ועד היום התואר במדעי המחשב שוכב לו ואני והמצלמה יחד מטיילים בהמון אירועים ומתעדים חוויות. אפשר להגיד שגם זכיתי לעסוק בתחום שאני אוהב מאוד. 

עם השנים פיתחתי מיומנות שעוזרת לי לקחת כל אירוע פשוט, בין אם מדובר על צילום ברית בבית, בבית כנסת או באולם אירועים גדול, למדתי להכיר את הדינמיקה וצברתי ניסיון ואני זוכה לשלב את הרגש ביחד עם הטכניקות לשלב שיטות מסורתיות עם טכניקות צילום מתקדמות שהן אלו שיוצרות את התמונות המיוחדות ביותר שיהיו רלוונטיות גם בעוד שנים מהיום. 

צילום מגנטים לברית

מגנטים לאירועים היא כמובן מלכת האטרקציות, אבל בזמן שיש המון צלמי מגנטים לאירועים צריכים לדעת ולמצוא צלם מגנטים שיהיה זה שיצליח להפוך את המגנטים למזכרת ייחודית יותר מכל אחד אחר. 

בזכות עבודה עם ציוד הצילום המתקדם ביותר, פיתוח תמונות איכותיות של מגנטים איכותיים, אני יכול להביא לכם חבילות מיוחדות לברית שכוללות גם מגנטים וגם צילום והכל במחיר הוגן ומשתלם שיהיה קשה להרבה מאוד אחרים להתחרות עם עם המחיר, השירות והכי חשוב הצילום שאני מביא איתי.

שאתם חוגגים אירוע ברית באולם, כמו שאתם לא מתפשרים על בחירת אולם לברית שיהיה בו את כל מה שאתם צריכים, לא כדאי להתפשר על צלם מקצועי. בנוסף, אל תשכחו שלא תמיד מחיר יקר זה אומר שתקבלו שירות יותר טוב או צילום מקצועי. אחד הדברים שקובעים את המחיר של צלמי אירועים הוא האגו שלהם. גם אם תשמעו הרבה מאוד פעמים שאומרים לכם שצלם מגנטים לא יכול להיות הצלם של הברית, תדעו שזה אחד הדברים הכי לא נכונים שתשמעו. היום יש המון צלמי מגנטים מוכשרים ומנוסים שלא פעם איכות התמונות שלהם עוברת בכמה רמות את התמונות של צלמים שנמצאים כבר עשרות שנים בתחום. 

בנוסף, שיטות המכירה של הרבה צלמים שלצערי קצת פוגעות בתחום הן כוללות את הדרך להלחיץ את הלקוח, להגיד לו כמה אחרים גרועים במקום להגיד כמה הם טובים. לכן, תנו לגלות לכם כמה סודות שהרבה מאוד צלמים מפחדים שתגלו. אחד הסודות שהם פוחדים שתגלו זה שאין שום סיבה שצלם מגנטים לא יכול להיות הצלם של הברית, רק תבדקו מולו שבאמת יש לו ניסיון בצילום אירועים כאלו והוא עשה אותם בעבר וככה תהיה לכם האפשרות לחסוך הרבה מאוד כסף. 

זמין 24/7 דילוג לתוכן