צלם לברית בראשון לציון

מזל טוב ! בשעה טובה הגעתם לשלב שבו אתם מחפשים צלם לברית בראשון לציון. בשביל שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה של צלם לברית במרכז, הנה כמה דברים שיעזרו לכם בתהליך ותוכלו למצוא את הצלם הטוב ביותר לאירוע שלכם.

אלו הדגשים שאם תעברו עליהם בקפידה, אתם תצליחו למצוא את הצלם הטוב ביותר לאירוע שלכם, מבחינת תקציב, סגנון הצילום, חבילת הצילום אותה תקבלו ועוד דברים חשובים.

אז רגע אחד לפני שאתם מקבלים החלטה מי יהיה הצלם שלם בברית רק לפי המחיר שאותו אתם משלמים, הנה המדריך לבחירת צלם לברית צעד אחרי צעד.

צלם מגנטים לברית בזול בראשון לציון
צלם לברית בראשון לציון

בודקים גלריית עבודות : אל תשכחו שבישביל לדעת אם צלם הוא טוב אתם צריכים לראות עבודות קודמות שלו. תעברו על העבודות ועל התמונות שהוא מציג לכם, תבחנו עד כמה התמונות לטעמכם וככה תוכלו לדעת אם זה הצלם שאתם רוצים לאירוע.

מה צריכים לראות בגלריית העובודת ? בדרך כלל צלמים הם לא מצלמים רק סוג אחד של אירוע, יכול להיות שאתם תראו גם בגלריית העבודות תמונות של חתונות, בר מצווה ועוד המון אירועים אחרים. אבל שתעשו את הבדיקה הזאת, אתם תבינו אם אתם מתחברים לתמונות וכדאי מאוד להתמקד דווקא בתמונות של אירוע ברית מילה. לראות האם יש סדר בתמונות, האם אפשר "להרכיב" מכל התמונות האלו אלבום שתוכלו להנות ממנו בעתיד.

בודקים מה מקבלים בדיוק (השוואת מחירים נכונה) : רגע אחד לפני שאתם עושים השוואת מחירים, חשוב מאוד לעשות אותה בצורה נכונה ולדעת בדיוק מה אתם מקבלים תמורת מה שאתם משלמים. 

לא פעם יש המון מקרים שבהם עושים השוואת מחירים ובוחרים את המחיר הנמוך ביותר, המחיר הכי נמוך דרך כלל גם מביא איתו חבילת צילום מאוד מצומצמת והיא לא תמיד מתאימה לכם. במיוחד אם אתם רוצים למצוא חבילה שכוללת בתוכה גם מגנטים לברית וגם צילום שאלו החבילות הכי נפוצות היום שהרבה בוחרים בהם בגלל שזאת חבילה משתלמת במיוחד.

מה צלם לברית צריך לעשות באירוע

אחרי שהבנתם את הדגשים החשובים לבחירת צלם והם סגנון הצילום וגם מה מקבלים בחבילה (השוואת מחיר נכונה). אתם צריכים לדעת מה צלם לברית בראשון לציון צריך לעשות באירוע. הסיבה לכך היא שיהיה לכם תאום ציפיות והכל במטרה שלא תתאכזבו.

בדרך כלל יש לאנשים ציפיות מאוד גדולות מהצלם שלהם, הם רוצים שהוא יעשה הכל באירוע, אבל צריכים לדעת מה אתם רוצים לקבל ולמה לצפות, כי יש מקרים שאלו דברים שאולי נראים לכם מאוד בסיסיים וזה משהו שאתם חייבים לקבל, אבל מבחינת הצלם זה משהו שלא שייך לאירוע. 

אז מה נהוג לתת : בגדול, התפקיד של הצלם הוא לצלם את כל האירוע. שזה אומר :

  1. צילום אווירה עוד לפני שהאירוע מתחיל. כן, מדובר על אותן תמונות שבהם מצלמים את העיצוב, את המנות ואת האווירה של האירוע, כל החיבוקים שיש בכניסה לאולם.
  2. צילומי משפחה : זה השלב שבו מצלמים את המשפחה, האחים הגדולים, תמונות של הסבתא ביחד עם הנכד, הסבא, ההורים וכמובן דודים והמשפחה כולה.
  3. צילום טקס הברית : החלק הכי חשוב באירוע שהוא טקס הברית עצמו זה השלב הכי שחוב שכל צלם לברית חייב לצלם. הוא יצלם את הטקס ואת האורחים שמסביב.
  4. צילום ברכות הסנדק : אפשר להגיד שהברכות של הסנדק הוא חלק מטקס הברית. אבל בכל זאת כדאי לדעת שזה חלק בלתי נפרד ממה שהצלם צריך לצלם.
  5. צילומי שולחנות : אחרי הטקס של הברית בכל אולם נהוג להגיש את המנה העיקרית, בשלב הזה אתם צריכים לוודא עם הצלם שהוא מגיע ומצלם את השולחנות ביחד עם האורחים. אתם צריכים בתור בעלי האירוע לעבור בכל שולחן, להיות עם האורחים ולהצטלם איתם וזה עוד דבר שהצלם צריך לעשות בברית.

אם סגרתם חבילה של צילום ברית + מגנטים אז אתם צריכים לקבל תמונות מגנט של צילומי המשפחה, בדרך כלל גם תקבלו במתנה הגדלות ותמונות של התינוק לבד. התמונות שיהפכו למגנטים יהיו בעיקר תמונות של האורחים ולא תמונות אווריה שמהם אי אפשר לעשות מגנטים וזה משהו שאתם צריכים לדעת שאתם בוחרים צלם לברית בראשון לציון שיהיה גם הצלם של המגנטים.

זמין 24/7 דילוג לתוכן