צלם מגנטים ברמת גן

צלם מגנטים ברמת גן באיכות מעולה ומחיר הוגן ומשתלם זה רק המגנט הלוהט 

חייגו ⁦052-3011220

אם אתם מחפשים צלם מגנטים ברמת ואתם לא מוכנים להתפשר על האיכות, רוצים לקבל מחיר הוגן ומשתלם במיוחד, בשביל זה אנחנו כאן צוות המגנט הלהוט המומחים המובילים ביותר בישראל להפקת מגנטים באיכות שאין שניה לה. מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד ומעל הכל השירות האדיב שלנו שיהפוך את האירוע שלכם לחוויה מיוחד והכי חשוב שיהיו מגנטים לכל אורח שמגיע לכבד אתכם באירוע.
צלם מגנטים בתל אביב

תכבדו את האורחים שלכם ! ואל תתפשרו בשביל כמה גרושים

שאתם חוגגים אירוע, הדבר החשוב ביותר באירוע שלכם הוא כמובן האורחים שמגיעים לחגוג איתכם. בלי האורחים שלכם אתם לא יכולים בכלל לקיים את האירוע. לכן, זה מאוד חשוב שתכבדו את האורחים שלכם בדבר הכי בסיסי וזה לתת להם מגנטים איכותיים. הרבה פעמים יש מצבים שבהם בעלי האירוע בוחרים צלם מגנטים רק לפי דבר אחד וזה למצוא את המחיר הכי זול שהם יכולים. לא איכפת להם אם זה מגנטים לא איכותיים בכלל, לא משנה להם מעבר לזה שהמגנטים לא איכותיים אם הצילום ברמה ירודה ובמקרה הכי גרוע גם לוקחים חבילה שהיא מוגבלת בזמן או מוגבלת בכמות המגנטים שאתם מקבלים באירוע. 

למה לא כדאי לחסוך על כמות המגנטים : היום אפשר למצוא חבילות של צילום מגנטים בזול שהחבילות צילום האלו כוללות בתוכן כמות מוגבלת של מגנטים, למה זה הדבר לא הכי טוב? הסיבה שזה לא הכי נכון כי אם נגיד לקחתם חבילה של 100 מגנטים אתם צריכים להבין שזה אומר שאם עכשיו בתמונה יש 10 אנשים, משכפלים את התמונה הזאת 10 פעמים ואז אחרי 10 תמונות כאלו נגמרה לכם המכסה של 100 מגנטים. זה לא תמיד נכון הבחירה של חבילות צילום מגנטים קטנות. 

תכבדו את האורחים שלכם ! ואל תתפשרו בשביל כמה גרושים

צלם מגנטים ברמת גן – הדברים שאתם חייבים לקחת בחשבון לפני שאתם עושים צעדים לבחירת חבילת המגנטים שלכם וגם מה זה אומר שאתם בוחרים צלם מגנטים זול האם באמת זה הדבר הכי נכון לאירוע שלכם. שלוקחים חבילות צילום זולות אתם צריכים לזכור שאלו חבילות מאוד מצומצמות או בכמות המגנטים או שזה בכמות השעות שנמצאים באירוע שלכם ולא תמיד זה מה שאתם רוצים שיהיה באירוע. לפעמים האורחים לא יראו בעין יפה את זה שאתם חוסכים עליהם באיכות של המגנט, בשעות שהצלם נמצא באירוע. תחשבו לרגע על צלם מגנטים שבחרתם לאירוע שלכם, ולקחתם את חבילת הצילום הכי זולה שיש. נניח צילום מגנטים לאירועים עד 500 ש"ח, כמה אתם חושבים שאותו צלם מגנטים במרכז לוקח לכם רק 500 ש"ח כבר יכול לתת לכם באירוע. בואו נעשה ביחד את החשבון שתבינו מה כבר אתם יכולים לקבל במחיר כל כך זול של צילום מגנטים. העלות של הדלק הלוך חזור אליכם לאירוע היא 100 ש"ח, העלות של חומרי גלם איכותיים לאירוע של מגנטים ללא הגבלה היא בערך 100-120 ש"ח העלות שיש לו לאותו צלם מגנטים על בלאי של הציוד היא בערך 50 ש"ח באירוע, עלויות פרסום שמסתכמות בממוצע של 800-1200 ש"ח בחודש שאותן נניח ומגלמים לפי אירוע. הרי הכי הרבה שהוא יכול לעשות זה בערך 20 אירועים בחודש, אם עושים את החשבון זה בערך עולה לו 50 ש"ח לכל אירוע. אז כל העלויות שלו על האירוע שלכם שכוללות נסיעה + בלאי ציוד + עלות פרסום + עלות חומרי גלם + מיסים היא 400 ש"ח, זה לא הגיוני שהוא יצא לעבוד אירוע שלם של 5 שעות לפחות בחוץ בשטח בשביל 100 ש"ח רווח שזה 20 ש"ח לשעה. מה כבר הוא ייתן לכם מבחינת כמות מגנטים? או שהאוטו שלו נוסע על מים ולא על דלק (גם רכב חשמלי) עדיין זה לא הכי כלכלי שאותו צלם מגנטים ייתן לכם את מה שאתם מצפים לקבל. לפעמים גם יש כאלו שרוצים לקבל חבילת צילום סטילס + צילום מגנטים + צילום וידאו ב 500 ש"ח ועדיין חושבים שזה משהו ריאלי שאפשר לתת אותו במחיר הזה. 

צרו איתנו קשר עוד היום

צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר משתלמת

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת והוגנת, חייגו אלינו כבר עכשיו וקבלו הצעת מחיר חינם ללא התחייבות.

זמין 24/7 דילוג לתוכן