צלם לברית בפתח תקווה

מחפשים צלם לברית בפתח תקווה ורוצים לקבל מחירים זולים בלי דיבורים מיותרים? הגעתם למקום הנכון! 

המגנט הלוהט מציע לכם חבילת צילום לברית הכי משתלמת שיש, את הצילום המקצועי ביותר, מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד וכמובן, רק אצלנו תקבלו הכל במקום אחד! צילום סטילס לברית + צילום מגנטים + צילום וידאו + הפקת אלבומים מעוצבים + קיר צילום לברית וכל מה שאתם רק רוצים לאירוע הברית שאתם חוגגים תוכלו למצוא אצלנו.

המגנט הלהוט – מצלמים מגנטים כבר משנת 2008 ועד היום מלווים אירועים.

צילום ברית בפתח תקווה_640x426
צילום ברית מילה_640x439

אם אתם כבר כאן, אז קודם כל נאחל לכם המון מזל טוב! אין ספק שהולדת בן חדש למשפחה זה משהו מיוחד.

אם אתם זוג צעיר וזה הבן הראשון שלכם, הוא זה שממש יהפוך אתכם למשפחה אמיתית ואם זה עוד ילד אז אתם בטח כבר יודעים שאין שמחה יותר גדולה מעוד ילד שמצטרף למשפחה.

אחרי כל השמחה וההתרגשות וכמובן גם הלחץ לארגן את האירוע ברית המילה המושלם, אתם צריכים בתוך כל זה למצוא צלם לברית. בשביל שתוכלו למצוא צלם לברית בקלות, הבאנו לכם כאן את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם למצוא את הצלם המושלם לאירוע שאתם חוגגים.

צלם לברית - איך בוחרים נכון

בזמן שיש המון צלמים לברית, איך תצליחו לבחור נכון את הצלם המושלם לאירוע שלכם? בשביל הכנו לכם את המדריך הפרקטי שאתם חייבים להכיר. 

בלי יותר מידי דיבורים מיותרים, צעד אחרי צעד נעבור רק על הדברים הכי חשובים שאתם צריכים להכיר לפני שאתם בוחרים צלם לברית בפתח תקווה. 

יש הרבה פעמים שאנשים בוחרים את הצלם לאירוע שלהם רק לפי המחיר. מחפשים מחיר זול ואז הם מצטערים על זה עוד שנים רבות קדימה. בואו נתחיל בזה שאין מצב שאתם סוגרים מול צלם רק בגלל המחיר, גם אם זה הילד העשירי שלכם כדאי שיהיה מי שתעד את האירוע כמו שצריך.

צלם לברית בזול_640x426
צלם מגנטים באשדוד

מחיר של צילום ברית : כמו שכבר הבנתם, בטח רבים מחפשים את הצלם לאירוע שלהם רק לפי המחיר.

הסיבה שזה קורה כי הרבה מאוד אנשים רואים את אירוע ברית המילה שלהם בתור אירוע קטן, והם גם מאוד פוחדים שאולי לא יצליחו לכסות את ההוצאות של האירוע. אז תהיו בטוחים שב 90% מאירוע ברית אתם גם תישארו עם כמה אלפי שקלים רווח מהמתנות של האירוע.

אבל תחפשו צלם לאירוע שאתם חוגגים רק לפי המחיר, תעשו השוואת מחירים ותבינו מה אתם מקבלים כי זה לא משנה אם אתם תשלמו 290 ש"ח על צילום סטילס בלבד ואז תצטערו שלא לקחתם גם צילום וידאו.

איך בוחרים נכון לפי המחיר : אם אתם עדיין מחפשים רק מחיר זול, אתם צריכים להבין עוד כמה דברים. 

אין בעיה לחפש מחיר זול, אבל חשוב מאוד לעשות השוואת מחירים נכונה. השוואת מחירים נכונה זה אומר מה אתם מקבלים תמורת מה שאתם משלמים. אם בחרתם להזמין רק צילום סטילס (תמונות) לברית, אז אתם צריכים לוודא מול הצלמים שאתם לוקחים מהם הצעת מחיר, מה כוללת החבילה.

כמה זמן הצלם מלווה אתכם באירוע, כמה תמונות הוא מצלם, האם אתם מקבלים עריכה של התמונות או שאתם מקבלים עוד משהו, עם איזה ציוד צילום הוא מצלם ועד כמה התמונות של הצלם איכותיות.

ככל שתקבלו יותר פרטים על חבילת צילום לברית וגם ככה תדעו את המחיר שלה, אתם תצליחו לעשות בחירה יותר טובה (כל זה בתנאי שרק מה שמעניין אתכם זה לשלם מחיר כמה שיותר זול).

צלם לברית בפתח תקווה : איך להשיג מחיר זול? 

הפעם נגלה לכם כמה דברים שאתם יכולים לעשות בשביל להשיג מחיר זול לצילום ברית מילה, כמובן שזה לא מחייב ולפעמים אתם יכולים למצוא מחירים מאוד זולים.

מחפשים קרוב : הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בשביל להשיג מחיר זול הוא לחפש קרוב. אל תשכחו שכל צלם לברית שאתם מזמינים לאירוע שלכם לוקח בחשבון לפני שהוא נותן לכם הצעת מחיר, הוא בודק איפה האירוע. כי הוא צריך לחשב את הזמני נסיעה שלו. יש לו לו עלויות של דלק, זמן על הכביש, בלאי יותר גדול ובגלל זה הוא יכול לתמחר את האירוע שהוא מגיע אליו בעוד כמה מאות שקלים. בגלל זה, אם אתם רוצים למצוא צלם לברית בפתח תקווה, כדאי לחפש צלם לברית במרכז, מישהו שמגיע מאוזר תל אביב, רמת גן והסביבה שקרובה לפ"ת.

חבילות צילום : אחרי שמצאתם צלם שמגיע מהאיזור שבו מתקיים האירוע, זה הזמן שלכם להתחיל ולחפש חבילות צילום לברית. יש צלמי אירועים קטנים שיכולים להביא לכם חבילת צילום לברית שכוללת בתוכה גם צילום מגנטים. אז כדאי מאוד למצוא צלם מגנטים שיכול להיות גם הצלם של הברית.

יש הרבה מאוד צלמי מגנטים שיכולים להביא לכם צילום מקצועי ואיכותי, אם מצאתם צלם מגנטים בקשו ממנו לראות תיק עבודות, תראו איך התמונות ואז תחליטו אם אתם רוצים שצלם מגנטים יהיה גם הצלם באירוע שלכם.

צילום ברית בפ"ת - כמה זה צריך לעלות

לכל צלם לברית יש מחיר משלו, ואין מחירון קבוע. אבל הנה המחירון שלנו שיעזור לכם לקבל הערכת סדר גודל כמה תשלמו על צילום ברית בפתח תקווה:

חבילת צילום

מחיר

מידע נוסף

צילום סטילס בלבד

290 ₪

צילום סטילס בלבד לאירוע ברית עד 3 שעות צילום.

צילום + מגנטים

590 ₪

צילום סטילס + צילום מגנטם ללא הגבלת כמות עד 3 שעות + הגדלות מגנט מתנה.

צילום + מגנטים + וידאו

790 ₪

צילום סטילס + מגנטים + וידאו + מתנה אלבום כיסים 100 תמונות + הגדלות מגנט.

איך לבחור צלם לברית
צלם לבריתה באשדוד
זמין 24/7 דילוג לתוכן