איך לבחור מסגרת מגנטים לחינה

איך לבחור מסגרת מגנטים לחינה

לא פעם הרבה מאוד זוגות מתלבטים איך לבחור מסגרת מגנטים לחינה שהם חוגגים.

אבל רגע אחד לפני שאתם כבר בטוחים שבחירת מסגרת למגנטים זה דבר פשוט שלא צריך להשקיע בו יותר מידי, יש כמה דברים מאוד חשובים שאתם מפספסים ואתם צריכים לזכור.

חשוב מאוד לזכור שבחירת מסגרת למגנטים במיוחד שמדובר על אירוע כמו חינה, היא קריטית.

אחד הדברים שאני עושה כל הזמן עם זוגות שהם פונים אליי הוא לבחור איתם את המסגרת הרבה לפני האירוע.

כי הרבה צלמי מגנטים לאירועים אחרים אומרים שאפשר לבחור מסגרת בזמן האירוע, אני אישית לא מאמין שאפשר ואפילו כדאי לעשות את זה.

באירוע כל דקה חשובה לי, יש לי רק 4 שעות לעשות הכל. כן, משך זמן ממוצע של אירוע חינה הוא כ – 4 שעות כולל הכל. אז אני לא רוצה לבזבז את הזמן היקר שלי דווקא על לשבת עם הזוג ולבחור מסגרת.

או בטח לא להגיע למצב שאומרים לי לשבת עם האחות או האח של החתן או הכלה לבחור איתם מסגרת.

לכן, ששואלים איך לבחור מסגרת מגנטים לחינה אני תמיד אומר שקודם הבחירה נעשית לפני האירוע !

דגשים לבחירת מסגרת

אחרי שהבנו טוב מאוד שבוחרים מסגרת לאירוע כמה ימים לפני ולא באולם. יש כמה דגשים שאתם צריכים להכיר בשביל לבחור את המסגרת המושלמת והנה הדגשים.

מוטיבים של האירוע

בשונה מאירוע למשל כמו מגנטים לברית שבו במסגרת של המגנט אנחנו יכולים לשים כל מיני דברים כמו אלמנטים של בובות או דמויות מסרטים מצוירים אז בחירת המסגרת של המגנט היא שונה וגם הכיתוב שיש על המסגרת הוא שונה לגמרי.

במסגרת של חינה אנחנו נשים מוטיבים של חמסה או או כתר מרוקאי מיוחד וגם אפשר להוסיף טבעות ונרות שמצביעים על האלמנטים שיש בכל אירוע חינה וככה ליצור את המסגרת המושלמת למגנטים לאירוע חינה.

צבעים נכונים

שבוחרים מסגרת למגנט יש דבר חשוב נוסף שצריכים לשים לב אליו וזה בחירת הצבעים הנכונים של המסגרת שאותה אנחנו רוצים לעצב.

במסגרת של חינה כדאי מאוד לבחור צבעים כמו אדום ארגמן, זהב ואפשר גם צבעים אחרים שהם שמחים אם ממש רוצים אפשר גם להשתמש רק במסגרת בסיסית רגילה בצבע לבן.

אבל שבוחרים מסגרת למשל לאירוע כמו בר מצווה אז הצבעים צריכים להיות כחול, תכלת וכסוף. אל תשכחו שאין לדברים האלו חוקים קבועים אבל כדאי מאוד לקחת בחשבון את הצבעים שאתם בוחרים למסגרת בשביל ליצור את המסגרת המושלמת לחינה שאתם חוגגים.

הכיתוב על המסגרת

הכיתוב על המסגרת של המגנט הוא דבר לא פחות חשוב.

אתם יכולים לכתוב כל מה שאתם רוצים עם המון דברים מקוריים ומיוחדים, אבל אני תמיד ממליץ לעשות את זה דווקא הכי פשוט שיש ולא להעמיס יותר מידי על הכיתוב שיש על המסגרת.

הסיבה היא שאמנם מה שחשוב ביותר הוא התמונה של מי שמצטלם בחינה אבל גם מה שכותבים על המסגרת זה לא פחות חשוב וכדאי מאוד לבחור משפט קצר שאומר תודה לאורחים שהגיעו לאירוע וגם תאריך של האירוע.

לחגוג במקום המושלם

אחרי שהבנתם את הבסיס שמסביר איך לבחור מסגרת מגנטים לחינה זה הזמן להבין את החשיבות שיש שאתם בוחרים אולם לחינה שבו התמונות יכולות לצאת מושלמות.

הרבה פעמים יש אולמות אירועים שרוצים ליצור אמנם אווירה טובה ומיוחדת, אבל הם לא שמים לב שהם יוצרים אווירה מאוד חשוכה שקשה מאוד לצלם בה.

הדבר הזה יוצר מצב של תנאי תאורה קשים ואז שאתם מחפשים צלם מגנטים לחינה אתם מגיעים למצב שאתם צריכים למצוא צלם שהוא מקצועי ויכול להתמודד עם תנאי תאורה קיצוניים.

לעומת זאת הרבה פעמים יש צלמי אירועים קטנים לצילום מגנטים שאין להם את הידע או את הציוד הנדרש בשביל להצליח ולצלם את האירוע בצורה המקצועית והטובה ביותר.

אז אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה מושלם, בואו נדבר והצוות המקצועי שלנו לצילום מגנטים ישמח לתת לכם שירות.

זמין 24/7 דילוג לתוכן