איך לבחור צלם מגנטים זול

איך לבחור צלם מגנטים זול_640x426

בשונה מהדברים החשובים לבחירת צלם מגנטים, צריכים לדעת איך לבחור צלם מגנטים זול בגלל שהמחיר הזול מחביא בדרך כלל מאחוריו המון דברים שאתם חייבים להתייחס אליהם.

בואו נתחיל בלמה זה כל כך שונה המדריך הפעם שמסביר איך לבחור צלם מגנטים בשונה מכל תהליך של בחירת צלם מגנטים.

הסיבה היא שבגלל שבדרך כלל מחיר שהוא זול מידי ולא הגיוני צריך להדליק לכם כמה נורות אזהרה שחייבים לשים לב אליהם.

מה שואלים צלם מגנטים זול לפני שבוחרים?

יש כמה שאלות מרכזיות שאתם חייבים לשאול לפני שאתם בוחרים צלם מגנטים זול, הבאתי את השאלות האלו לפניכם הכל במטרה שתמצאו את הצלם הטוב ביותר לאירוע שלכם.

כמה זמן אתה נמצא באירוע?

בדרך כלל מחיר זול של מגנטים זה אומר שהצלם עושה את האירוע שלכם "על הדרך" כלומר זה אירוע שמשתלב בין אירועים.

יש צלמי מגנטים שצילום מגנטים לאירועים זה העיסוק העיקרי שלהם, בגלל שזה העיסוק העיקרי שלהם הם עושים אירועים גם בצהריים וגם בערב.

אם נניח יש להם לצלם מגנטים בחתונה, הם צריכים להיות באולם באזור השעה 19:00, למרות שעדיף לפני. אבל במקרה כזה שיש להם אירוע בערב הם בחלט יכולים לקחת על עצמם לצלם אירוע למשל כמו ברית מילה.

שמדובר על צילום מגנטים לברית, אז האירוע מתחיל בשעה 14:00 בחורף ואם זה בקיץ אז האירוע יכול גם להתחיל טיפה יותר מאוחר.

במקרים כאלו אתם יכולים למצוא בהחלט צלם מגנטים זול, אבל מה שחשוב לדעת זה שאותו צלם מגנטים נמצא איתכם באירוע וכמה זמן הוא נמצא איתכם. אל תצפו גם לקבל יותר מידי במחיר זול מאוד.

יש מקרים שבהם אנשים רוצים לקבל יותר משעה וחצי של צילום מגנטים במחיר זול, אתם גם צריכים להבין שזה לא משהו שהוא אפשרי ולכן, חשוב מאוד לדעת כמה זמן הצלם נמצא איתכם, אם זה פחות ממה שאתם צריכים באירוע שלכם אז אתם צריכים להבין שאתם תשלמו מחיר יותר יקר בהתאם לדרישות שלכם.

כמה מגנטים מקבלים?

דבר נוסף חשוב שצריכים לדעת על איך לבחור צלם מגנטים זול הוא כמה מגנטים אתם תקבלו.

יש חבילות של צילום מגנטים ללא הגבלה ויש חבילות של צילום מגנטים עד כמות מסויימת.

אם לקחתם צלם מגנטים זול שנתן לכם חבילת צילום של 100 מגנטים, בדרך כלל גם זה הבסיס של החבילות צילום הזולות שהן כוללות רק 100 מגנטים.

אם יש תמונה שיש בה 10 אנשים, צריכים לשכפל את התמונה 10 פעמים ואז ב 10 קליקים בלבד שצילמו רק 10 תמונות יש לנו 100 מגנטים שנגמרו בתוך 20 דקות במהלך האירוע שלכם.

לכן, שאתם בוחרים צלם מגנטים זול לאירוע שלכם, חשוב מאוד להבין את ההשלכות שיש לכל דבר לפני שאתם סוגרים.

מה האיכות של המגנטים?

בואו נעשה לרגע חשבון, אני אכניס אותם ישר לתוך הכיס של כל צלם מגנטים.

אתם צריכים לזכור שלכל צלם מגנטים יש עלויות ואלו הן העלויות:

עלות נסיעה לאירוע : 100 ש"ח לנסיעה הלוך חזור שזה כולל בתוכו גם בלאי של הרכב.

עלויות פרסום : היום העלות פרסום הממוצעת של צלם מגנטים היא בין 1000-1200 ש"ח, נניח ואותו צלם מגנטים בעלות פרסום כזאת יכול לייצר לעצמו 20 אירועים בחודש. נחלק 1000 ב 20 שזה יוצא 50 ש"ח שהוא משלם על כל אירוע.

עלות של ציוד וחומרי גלם : העלות הממוצעת היום באירוע היא 150-200 ש"ח לאלו שלוקחים חבילת צילום מגנטים ללא הגבלה לאירוע של 3-3.5 שעות.

עלויות של מיסים : מע"מ + מס הכנסה + ביטוח לאומי + ביטוח צד ג' שכל צלם מגנטים חייב שיהיה לו.

ועכשיו סיכום כללי שלא כולל בתוכו כל מיני הוצאות שונות של בלאי ציוד צילום + בלאי ציוד הדפסה העלות הממוצעת היא 350-400 ש"ח לכל אירוע, אז מה נשאה לכם שצלם מגנטים יגיע לאירוע שלכם לעבוד בשביל 100 ש"ח במשך 4 שעות. הוא מרוויח 100 ש"ח נטו במקרה הטוב, במקרה הפחות הטוב הוא מפסיד כסף.

לכן, שאתם בוחרים צלם מגנטים זול, אל תשכחו להבין שגם לכל צלם מגנטים יש עלויות והוא מגיע לעבוד ולהרוויח ואתם לפעמים לא עושים נכון את החשבון של העלויות שלו ובגלל זה מצפים לקבל מחיר כל כך זול של 400 ש"ח שזה לא הגיוני.

זמין 24/7 דילוג לתוכן