מגנטים לבת מצווה

מגנטים לבת מצווה_640x426

מגנטים לבת מצווה היא ללא ספק אחת האטרקציות המבוקשות ביותר.

יש לכך לא מעט סיבות מדוע אטרקציית צילום מגנטים היא האטרקציה המבוקשת ביותר לאירועי בת מצווה.

הסיבות הן: מחיר הוגן ומשתלם שכל אחד יכול להרשות לעצמו. אם בעבר צילום מגנטים לאירועים הייתה אטרקציה ששייכת רק לחתונות יוקרה, היום אפשר למצוא חבילות צילום עם מחיר זול ומשתלם.

בעבר מחיר של צילום מגנטים היה מתחיל ב 1200 ש"ח, היום אפשר למצוא חבילות צילום שכוללות לא רק צילום והפקת מגנטים, אלא גם צילום של האירוע במחיר שהוא פחות מ 500 ש"ח בלבד.

בזכות הירידה של המחירים, היום אפשר למצוא צלם מגנטים זול לבת מצווה שיהיה גם הצלם של האירוע וגם יפיק מגנטים איכותיים.

מעבר למחיר, אתם כבר בטח מבינים שאם בעבר צלם מגנטים היה עוד אטרקציה באירוע, היום צלם מגנטים בהרבה מאוד מקרים הוא גם הצלם של האירוע ולא רק מצלם אטרקציה פשוטה.

במקרים כאלו שרוצים שצלם מגנטים יהיה גם הצלם של האירוע, עולה השאלה האם צלם מגנטים יכול להיות גם הצלם של האירוע, התשובה לכך היא בהחלט שכן. אבל, אתם צריכים לבדוק מולו מה הניסיון שלו בצילום, האם הוא עשה אירועים כאלו בעבר ואיך הוא יכול להתמודד עם צילום האירוע + הפקת מגנטים ללא הגבלה.

אז שבוחרים צלם מגנטים לבת מצווה בזול ורוצים שהוא יהיה גם הצלם של האירוע, חייבים לעשות בדיקות יותר קפדניות בשביל לעשות בחירה נכונה.

כמה עולה צילום מגנטים לבת מצווה?

בשביל לענות לכם על השאלה כמה עולה צילום מגנטים, אתם צריכים להבין שאין מחירון מדויק וכל צלם יכול לקבוע את המחיר שהוא רוצה.

אבל, בשביל שתהיה לכם הערכת סדר גודל כמה אתם הולכים לשלם, הבאנו לכם את המחירון שלנו שיעשה לכם קצת סדר בדברים.

חבילת צילוםמחירמידע נוסף
מגנטים ללא הגבלה עד 100 מוזמנים590 ₪מחיר לצילום מגנטים ללא הגבלת כמות לזמן מוגבל לאירועים עד 100 מוזמנים.
מגנטים ללא הגבלה + צילום סטילס790 ₪שני אנשי צוות עובדים במקביל במהלך כל האירוע + הגדלות מגנט מתנה + עיצוב ועריכת תמונות של האירוע.
חבילת בסיס צילום מגנטים390 ₪חבילת צילום בסיס עד 100 מגנטים במהלך האירוע.

מה ההבדל בין מגנטים לחתונה לבין בת מצווה?

הרבה פעמים זוגות שחוגגים חתונה, חשובים שבגלל שהאירוע שלהם שונה אז מגנטים לחתונה יעלו להם יותר ויש אפליית מחירים.

אז חשוב להבין משהו, אין אפליית מחירים אבל הדינמיקה של האירוע היא שונה מאוד.

למשל, אירוע בת מצווה הוא ברוב המקרים אירוע הרבה יותר קצר ונגמר עד 2.5-3 שעות לכל היותר.

חתונה לעומת זאת, זה אירוע שנמשך הרבה יותר זמן ויכול גם להצריך לעבוד לפחות 6-7 שעות. כי אם נגיד יוצאים לאירוע בשעה 18:00 בערב בשביל בשעה 19:00 כבר להיות מוכנים באולם להתחיל לצלם.

החתונה הכי פחות תגמר בשעה 24:00 בלילה, עד שחוזרים הביתה זה הופך להיות גם 01:00 בלילה מה שאומר שעובדים על האירוע הזה 6-7 שעות.

מעבר לזה, לחתונה יש דינמיקה הרבה יותר מורכבת, מדובר על אירוע שיש לו המון חלקים. חופה, קבלת פנים, כניסה של הזוג, ריקוד סלואו, צילום של הרבה יותר אורחים והרבה יותר מגנטים של חומרי גלם שצריכים להפיק.

כל אלו הופכים את הפקת מגנטים לחתונה להרבה יותר מורכבת ויקרה מאשר בת מצווה.

אותו הדבר כמו צילום מגנטים ליום הולדת שהוא גם שונה מבת מצווה, לכן כל אירוע יש לו דינמיקה שונה ובגלל זה גם משנה המחיר של צילום מגנטים.

זמין 24/7 דילוג לתוכן