מיתוג מושלם לאירוע עסקי

מיתוג מושלם לאירוע עסקי

מיתוג מושלם לאירוע עסקי הוא משימה שכל בעל עסק נתקל בה בדרך ליצירת איוונט שכולם ידברו עליו. בכתבה הבאה נעניק כמה טיפים שימושיים, כלים מעשיים וטכניקות שיעזרו לכם ליצור אירוע ייחודי עם מיתוג שלא נראה כמו כולם ואשר תואם את הערכים של העסק שלכם. סקרנים? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה!

צרו הזמנות ממותגות שכולם ידברו עליהם

השלב הראשון ביצירת מיתוג איכותי לאירוע עסקי מתחיל כבר ביצירה של הזמנות. לכן חשוב ליצור הזמנות בשפה הגרפית של העסק שלכם מחד אולם כאלו שיש להם טוויסט ייחודי אשר יגרום לאפקט הרצוי. זה להתבטא בבחירת התמונות אשר יופיעו בהזמנה, באלמנטים גרפיים ששומרים על ספר המותג אך מעניקים טאצ' מיוחד או בעזרת קופי שנון במיוחד.

מתגו את האולם שבו מתקיים האירוע

חשוב לבחור במקום אשר מתאים למספר האורחים שאתם מזמינים אך בו זמנית כזה אשר יש לו מספיק ספייס בכדי שתוכלו למתג אותו כהלכה. החל מהצבה של שלטים, דרך מתקן רולאפ לפרסום העסק ועד לפרחים בצבעים של הלוגו של המותג שלכם. אלמנטים אלו יאפשרו לכם ליצור את התחושה הנכונה בעבור הברנד שלכם ולספק את התחושה המתאימה לבאים לאירוע – כבר מהשנייה הראשונה.

שקלו לבצע מיתוג ווקאלי לאירוע

מעבר לעובדה שחשוב לבחור אספקטים מוזיקליים אשר ילוו את הבאים לאירוע והיוצאים ממנו, נסו לחשוב על סאונד שיוכלל להיטמע אצל המבקרים. מדובר על משהו פשוט יחסית להפקה ואשר יוכל ללוות את המותג שלכם גם הרבה אחרי שהאירוע מסתיים אולם הוא בהחלט צריך להיות בלתי נשכח. סאונדים קלים יותר לצריבה ולזיכרון וכמה מהמותגים המובילים בישראל כבר משתמשים בהם כחלק ממיתוג הווקאלי שלהם

בחרו פרזנטור אז מזוהה עם ערכי המותג

לעיתים אנו שוכחים זאת אולם הפרזנטור אשר יוביל את האירוע העסקי או המנחה אשר יהיה אחראי על קטעי המעבר, יכולים לתרום המון למיתוג של האירוע. לכן חשוב לבחור פרזנטור של עולם הערכים שלו מזוהה עם החברה ואשר יש לו יכולות ווקאליות (בדומה למיתוג הווקאלי), אשר יוכל להשתלב עם הקונספט של האירוע שלכם ועם ערכי המותג. לעיתים ניתן להשתמש במנהל כריזמטי מהחברה ואז לחסוך בהוצאות האירוע בלתי להתפשר.

השתמשו בסלוגן ובלוגו בצורה חכמה

הלוגו שלכם, שם העסק הסלוגן שלכם הם שלושת הגורמים שיעזרו לכם למתג את האירוע של החברה כהלכה. לכן, נסו להשתמש בהם ולהדפיס אותם על שמשוניות, סככות, כוסות פלסטיק וכל אלמנט אשר ניתן לבצע בו התאמה אישית. זה יאפשר לכם להגיע למיתוג מושלם גם בלי להיות מעצבים מוכשרים אלא רק על ידי שימוש חכם בחומרים אשר קיימים ומלווים את העסק שלכם לאורך 365 ימים בשנה.

מיתוג מושלם לאירוע עסקי הוא כזה שמצליח להשיג את היעדים העסקיים של האירוע, תוך כדי יצירת חוויה חיובית וזכירה עבור האורחים.

כדי להשיג זאת, חשוב להתמקד באלמנטים הבאים:

עקביות: המיתוג צריך להיות עקבי בכל האלמנטים של האירוע, החל מההזמנות, דרך הלוגו והצבעוניות, ועד לאוכל, המשקאות והמתנות לאורחים, כולל הדפסת מגנטים לאירועים שבמסגרת של המגנט יש את הלוגו עם המיתוג.

ייחודיות: המיתוג צריך להיות ייחודי לארגון המארח את האירוע, כדי ליצור רושם בלתי נשכח אצל האורחים.

אפקטיביות: המיתוג צריך להיות אפקטיבי בהעברת המסרים העסקיים של האירוע, כגון המסר המרכזי, המוצרים או השירותים של הארגון, או הערכים שלו.

מיתוג אירוע עסקי הוא חלק חשוב מהצלחתו. על ידי השקעה במיתוג מוקפד, ניתן ליצור חוויה חיובית וזכירה עבור האורחים, ולהעביר את המסרים העסקיים של האירוע בצורה אפקטיבית.

מיתוג מושלם לאירוע עסקי הוא מיתוג שמצליח להשיג את שלושת היעדים הבאים:

להעביר את המסר העסקי של החברה. המיתוג צריך להיות עקבי עם המותג והערכים של החברה, ולהעביר את המסר שהחברה רוצה לשדר. לדוגמה, אם החברה היא חברה טכנולוגית חדשנית, המיתוג שלה צריך להיות מודרני ומתקדם.

לייצר רושם חיובי על האורחים. המיתוג צריך להיות אסתטי ומושך, ולהשאיר רושם חיובי על האורחים. לדוגמה, אם האירוע הוא אירוע יוקרתי, המיתוג צריך להיות יוקרתי ומוקפד.

להפוך את האירוע לבלתי נשכח. המיתוג צריך להיות ייחודי ומקורי, ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח. לדוגמה, אם האירוע הוא אירוע מיוחד, המיתוג צריך להיות ייחודי ומקורי כדי להדגיש את הייחודיות של האירוע.

כדי להשיג את שלושת היעדים הללו, חשוב להשקיע מחשבה רבה ביצירת המיתוג של האירוע. יש לקחת בחשבון את המטרות של האירוע, את קהל היעד של האירוע, ואת האווירה הרצויה באירוע.

זמין 24/7 דילוג לתוכן