לא רק צלם מגנטים – כך תפיקו אירוע חברה מדהים בפורים

לא רק צלם מגנטים

כולנו יודעים שצילום הוא הדרך להבטיח את התיעוד המושלם של כל רגע באירוע החברה שלכם, אבל איך תייצרו את הרגעים שיובילו לטייק המושלם? בכתבה זו נעזור לכם להתכונן לפורים, עם טיפים שיעזרו לכם להפיק את האירוע המושלם לעובדים שלכם. הצטרפו אלינו ותהנו מכל הטיפים של המקצוענים במקום אחד. אז עכשיו תבינו שלא לא רק צלם מגנטים הוא מה שאתם צריכים לאירוע מושלם, אלא יש עוד כמה טיפים שיכולים לעזור לכם להפוך את אירוע החברה הבא שלכם למושלם.

הציבו עמדת תחפושות בכניסה 

מסיבת פורים משולמת מתחילה עם תחפושות מושלמות אולם לעיתים העובדים שלכם יבחרו להגיע שלא מחופשים למסיבה. לכן, חשוב שתהיה לכם עמדה עם תחפושות ואקססוריז ברוח החג, כך שגם מי שלא ירצה להגיע ממש מחופש, יוכל להרגיש חלק מהאירוע. זו לא חייבת להיות עמדה מסובכת, למעשה פאות פשוטות, משקפיים ענקיים וכמה כובעים יאפשרו גם לציניים ביותר להתמסר לחגיגה.

השקיעו במוזיקה טובה

כולנו יודעים שהמוזיקה גורמת לאנשים להשתחרר ולכן חשוב להשקיע מחשבה מקדימה בסאונד שילווה את מסיבת פורים של החברה שלכם. בדקו אם יש לכם מישהו שהוא במקרה D.J או חובב מוזיקה מושבע, במידה ולא ייתכן וכדאי יהיה להזמין אחד שכזה. אם אין תקציב לכך, נסו לדאוג בעצמכם לפלייליסט משובח ותעזרו באפליקציות כדוגמת ספוטיפיי. כדי שבמהלך האירוע, אף אחד לא יישאר צמוד לכיסא שלו, אלא יפזז ברחבת הריקודים.

דאגו לאוכל שווה

במסיבות פורים של של מקומות עבודה, כדאי לבחור בבופה עם מנות פינגר פוד אשר ניתן לאכול תוך כדי שיחה. מנות כאלו יאפשר לכל העובדים לעשות מינגלינג, להצטלם עם חברים ולהיות במצב של תנועה ושמחה לאורך כל האירוע. שימו לב רק לעניינים כמו כשרות וטבעונות – בהתאם לקהל היעד שלכם – כדי שכולם ירגישו שחשבו עליהם. והקינוח? נסו להתעלות על אוזני אמן עם פרג לטובת משהו מושחת יותר.

אלכוהול עד לא ידע

אחד ממנהגי החג (והדרך המושלמת שבה העובדים שלכם ישחררו מעט עכבות) היא לשתות וכמה שיותר.  לכן, חשוב שיהיה אלכוהול איכותי באירוע שלכם ואם ניתן אז כמובן שלייצר עמדה של קוקטיילים חגיגיים. שימו לב לתקציב העומד לרשותכם לפני שאתם רוכשים את האלכוהול או פונים למפעיל או ברמת, ודעו שכחברה עם כוח קנייה גדול אתם זכאים להנחות מרוב הספקים. לכן, עשו סקר שוק לפני כל רכישה ולאחר מכן פנקו את העובדים שלכם במסיבה.

אל תשכחו את המתנות בסיום המסיבה

משלוח מנות זה חמוד אבל אם אתם רוצים להעניק לעובדים שלכם משהו יותר מתוק מרק שקית חמודה עם רעשנים, אתם חייבים לשלב גם מתנות באירוע שלכם. מסיבה זו, חשוב שתעניקו מתנות לפורים לעובדים שלכם בסוף האירוע – כדי לסיים את האירוע בתחושת WOW שתשאיר חותם למשך כל החג. בחרו את המתנות שהעובדים שלכם הכי רוצים, במגבלת התקציב העומד לרשותכם.

שורה תחתונה: מסיבת פורים של החברה היא דרך נהדרת להרים את המורל וליצור הזדהות עם מקום העבודה, עברו שוב על הטיפים ונסו לממש כמה שיותר מהם – בדרך לאירוע של פעם בשנה.

לתעד את האירוע המיוחד

אחד הדברים שכולם אוהבים הוא כמובן אטרקציות, בזמן שיש אינפלציה מאוד גדולה של סוגים שונים של אטרקציות לאירועים, איך תדעו איזה אטרקציה תהיה המובילה?

ללא ספק התשובה היא כמובן צילום מגנטים לאירועים !

אטרקציית צילום מגנטים מביאה איתה המון יתרונות מיוחדים, לא רק את המזכרת המיוחדת שמקבלים אלא גם תיעוד של האירוע.

אז בפעם הבאה שאתם חוגגים אירוע, אתם יכולים להיות בטוחים שברגע שתבחרו להזמין צלם מגנטים, אתם תהנו גם מאטרקציה מיוחדת שכוללת בתוכה תיעוד של האירוע וגם מזכרת מיוחדת לכל האורחים.

זמין 24/7 דילוג לתוכן