דגשים חשובים לבחירת צלם מגנטים

דגשים חשובים לבחירת צלם מגנטים

יש לא מעט דגשים חשובים לבחירת צלם מגנטים שאתם צריכים להכיר אם אתם רוצים לעשות בחירה נכונה.

צילום מגנטים, הפך להיות טרנד בכל אירוע. מסוג המזכרות שנשארות איתך עם הזמן, על המקרר. מגנטים מותאמים אישית, הם דרך נפלאה לשמר אירועים בזיכרון ולהנציחם והם גם דרך מוצלחת להעניק מתנת תודה, לאורחים באירוע.

כשמחפשים צלם מגנטים בראשון לציון שהוא איכותי, ואתם בשלב בקשה להצעת מחיר, אין להסתפק במגנטים לאירועים בזול, קיימים שיקולים נוספים שיש להביא בחשבון.

בחירת צלם מגנטים

כאשר מדובר באירוע, חשוב מאוד לדרוש אחריות למגנטים, שלא יגרמו נזק לאורחים.

כדאי לוודא שיש לצלם ביטוח אחריות ציבורית, שכן, מקומות רבים אינם מאפשרים לספקים להיכנס למתחם, ללא ביטוח שכזה.

רצוי לשאול לגבי סוגי המדפסות בהם הצלם משתמש, ולוודא שהוא משתמש לפחות בשתי מדפסות באירוע, למקרה שמשהו ישתבש.

רבים מהצלמים, נוהגים להשתמש במדפסות שאינן מיועדות ספציפית להדפסה על מגנטים, מה שמביא לכך שהתמונות דוהות לאורך הזמן או הופכות לוורודות, ובמגע עם מים, השכבות מתקלפות.

כדאי לבחור בצלם שמשתמש במדפסות ייעודיות, מתחזק אותן כראוי ומוודא שהן פועלות, לפני האירוע.

יש לבדוק ליתר ביטחון, כי לצלם יש גיבוי, במידה ויחלה או לא יוכל להגיע מסיבה כלשהי. כדאי לוודא שהעסק מעסיק יותר מצלם אחד, או שיוכל למצוא תחליף על חשבונו, במידת הצורך.

יש לבדוק את ניסיונו המקצועי, שהוא מקיים מגוון אירועים ויכול להתמודד עם כל מיקום ובכל סביבה. שהוא יודע לצלם באיכות גבוהה, בחושך, בתאורה, דרך מסך עשן או כל אפקט שעשוי להתקיים באירוע.

בין היתר, כדאי לבדוק גם את נושא המחיר, וכי הצלם מצלם בצורה מקצועית ואיכותית, לא פעם בחירת צלם מגנטים מתבססת לא רק על האטרקציה אותה הוא מספק אלא הזמנת צלם מגנטים לאירוע מתבססת על הרצון להנות מהתמונות של הצלם שיתעדו את האירוע.  מכאן אתם מצפים שאטרקציית מגנטים לאירועים תהפוך להיות גם כזאת שמתעדת עבורכם את האירוע.

רעיונות שימושיים

תמונות המגנט יכולות להיות שימושיות, מעבר לשימושן כמזכרת על המקרר. התמונות יכולות לשמש, בבית או במשרד, גם כמתקן להחזקת פתקים וניירת על המחשב, ארון וכו'.

קיימים מגנטים למקרר מבד קנבס, המעניקים תחושה אומנותית ומשדרגות את מראה המגנטים הסטנדרטי שכולנו מכירים.

ניתן ליצור קולאז' של תמונות מגנט על גבי משטח מתכתי, וליצור מהם תמונה מסוג אחר.

הדרך הטובה ביותר להציג תמונות מגנטים, היא כמובן על המקרר, כשהם מקובצים יחד.

מה שואלים צלם מגנטים לפני שסוגרים?

אתם רוצים לבחור צלם מגנטים לאירוע שלכם ולא יודעים מה אתם צריכים לשאול וגם לא יודעים מה התשובות הנכונות שאתם צריכים לקבל. אז הנה כל מה שאתם צריכים לשאול וגם מה רצוי מאוד שיהיו התשובות שתקבלו.

מי מצלם?

הרי זה אולי נראה לכם ברור שזה שאתם מדברים בטלפון וסגורים מולו את האירוע הוא גם זה שיצלם את האירוע שלכם. אחרי הכל ראיתם את גלריית העבודות שלו ואתם בטוחים שהוא זה שיהיה הצלם באירוע שלכם.

אבל, לא תמיד זה נכון. ישנם לא מעט מקרים בהם אתם יכולים לסגור עם מישהו ולקבל הצעת מחיר משתלמת, ברגע שהוא סגר מולכם לקח את המקדמה עבור השירות לאירוע שלכם יגיע צלם אחר שלצלם האחר אתם תשלמו את יתרת הסכום שסוכם ובמילים אחרות שלחו לכם "קבלן משנה" שתהיו בטוחים שבגלל שהוא מקבל תשלום נמוך מאוד לא צפוי לתת לכם את מה שאתם מצפים לו מבחינת כמות מגנטים או מבחינת איכות השירות.

איזה מדפסת מגנטים יש לצלם?

היום קיימות לא מעט מדפסות של מגנטים לאירועים. יש את המדפסות האיכותיות יותר שאלו הן מדפסות שלא לכל אחד יש והסיבה לכך היא המחיר של המדפסת שהוא כמה אלפי שקלים. לעומתן, יש מדפסות העבודות על פיתוח תמונות בדיו רגיל והן עולות הרבה פחות ולכן גם איכות התמונה היא ירודה מאוד. מומלץ לוודא שעובדים עם מדפסת טרמית איכותית ושאתם תקבלו מגנטים באיכות. לא תמיד המחיר יהיה זול מאוד שאתם תבחרו מגנטים איכותיים וצילום מקצועי אבל אם האירוע שלכם חשוב לכם כדאי מאוד שזה מה שאתם תקבלו ולא פחות מזה.

זמין 24/7 דילוג לתוכן