כמה לתת מתנה לחתונה?

כמה לתת מתנה לחתונה

לא פעם שאתם מקבלים הזמנה לחתונה, אתם בטח מתחילים להריץ בראש כמה לתת מתנה לחתונה?

אבל מדובר על משהו שאין לו מחירון קבוע, למרות שהרבה זוגות רוצים שהחתונה שלהם תהיה חתונה השנה, ואתם בתור אורחים הולכים לממן להם את החלום היקר, יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון שיקבעו את גובה הסכום שתכניסו למעטפה.

אז בואו נתחיל בתשובה, היום הדבר החשוב ביותר לזוג הוא לכסות את ההוצאות שלהם, כיסוי ההוצאות שלהם לכל אחד הוא לפחות 350 שקלים חדשים לאדם. שזה מה שנהוג לתת בתור מתנה לחתונה, אם אתם כמובן מאלו שרק רוצים לכסות את ההוצאות.

כן, גם אם הם משלמים לאולם רק 250 ש"ח לכל מנה, עדיין יש להם הוצאות מסביב כמו צלם מגנטים, תקליטן, שמלת כלה, חליפה ועוד כמה דברים נוספים מסביב שאלו מסתכמים ב 100 ש"ח לאדם כולל האלכוהול.

אז אם אתם מגיעים רק לכסות את ההוצאות ולעשות כבוד לכבוד ההזמנה שנתנו לכם, מתנה של 350 ש"ח תעשה את העבודה, אם אתם רוצים גם קצת לפרגן ולתת לזוג להרוויח ולא לצאת בהפסד מהחתונה, 400 ש"ח יעשו את ההבדל הגדול מאוד הזה.

קרבה לזוגסכום המתנהההמלצה של המגנט הלוהט
חברים לעבודה350-400 ש"ח ההמלצה שלנו היא תמיד לפרגן כמה שיותר לזוג. אז אם בא לכם כדאי לתת 400 ש"ח, עוד משהו קטן הוא שיש הרבה מקומות עבודה שבהם יש סכום קבוע שנותנים במתנה וככה ממשיכים מסורת.
חברים קרובים500-700 ש"חאני יכול לכתוב רק מהניסיון האישי שלי, אני יודע שבחתונה שלי המתנות מהחברים הקרובים עמדו הכי פחות על 500 ש"ח והחברים שרצו לפרגן ממש גם שמו 1000 ש"ח. 
משפחה רחוקה לפחות 500 ש"ח לבנאדםאם אתם משפחה רחוקה, תעזבו לרגע את הרשימות שלכם שיש לכם בהם כמה שמו לכם לפי 10 שנים, היום הדברים השתנו ויכול להיות שעד שתקראו את השורות האלו עוד דברים ישתנו. אז גם ככה אתם משפחה רחוקה ולא יוצא לכם להיפגש הרבה. 500 שקלים חדשים הם אחלה מתנה שיזכרו אתכם גם לטובה.
הורים/אחרים קרבה ראשונהכמה שיותר יותר טובשאתם משפחה קרובה לזוג, חשוב מאוד להבין שזאת ההזדמנות שלכם להוציא כמה שיותר ולפרגן להם. כל עוד אתם יכולים להרשות לעצמכם אז תתנו לזוג בהמון אהבה. מה שאתם יכולים להרשות לעצמכם זה מאוד מיוחד וכדאי לתת. אין כאן מינימום של מתנה כי מה שתשימו זה מכבד וישמחו לקבל ממכם.

כמובן שהטבלה שהכנתי לכם היא לא מחייבת, אתם יכולים לשים כמה שאתם מרגישים.

במיוחד שמדובר על מקומות עבודה או חברים קרובים, אתם יכולים להגדיר סכום קבוע שאותו תשימו בתור מתנה לזוג. אם אתם רוצים לפרגן אתם תמיד יכולים.

וגם לזוגות שקרואים את השורות האלו, אל תשכחו שהאורחים הם הדבר הכי חשוב באירוע שלכם, אבל הם גם לא אלו שצריכים לשלם על הפנטזיות שלכם.

שאתם מתכננים חתונה, אל תנסו לעשות משהו שהוא מעבר לתקציב שלכם, או משהו שאת מצפים מהאורחים שישלמו עליו.

אם כבר אתם רוצים לעשות, כדאי לעשות למען האורחים, כמו למשל להזמין להם בר אקטיבי של אלכוהול לחתונה, או אפילו שירות של צילום מגנטים לאירועים (כמו שיש לי להציע לכם).

בנוסף, תחקו בחשבון שאת הסכומים שרשמתי בטבלה סביר מאוד שזה מה שאתם תקבלו מתנה מהאורחים שלכם, תכפילו את זה במספר האורחים ואז יש לכם תקציב שלפיו אתם צריכים לפעול.

למרות זאת, תנסו לעשות קצת חושבים ואולי להוריד 10-15% של אורחים שלא יגיעו וגם את אלו שלפעמים מגיעים לתת מתנה קצת יותר קטנה ממה שאתם מתכננים.

ברגע שתחקו את כל הדברים האלו בחשבון תוכלו לבנות את התקציב המושלם לחתונה.

זמין 24/7 דילוג לתוכן